کد خبر: ۵۲۱۳۶۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۷     ۲۳ بهمن ۱۴۰۱
دومین جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج کارکنان تامین اجتماعی قم با شناخت و معرفی برترین ها پایان یافت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم، در آئین اختتامیه این جشنواره که با حضور محمد عاشوری مدیرکل تامین اجتماعی استان قم برگزار شد نفرات برتر معرفی شدند.

در این دوره از رقابت ها بیش از 70 ورزشکار مرد و زن شاغل در رشته های والیبال، دارت، کوهنوردی، فوتسال، فوتبال دستی و بدمینتون با هم به رقابت پرداختند.

این مسابقات با هدف گرامیداشت چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با شرکت ورزشکاران شاغل در اداره کل و شعب ۴ گانه تامین اجتماعی استان قم در طی سه روز برگزار شد.

این دوره از مسابقات از 19 بهمن ماه جاری در محموعه ورزشی آزادگان شهر کهک آغاز و در 21 بهمن ماه به پایان رسید و برگزیدگان رشته های مختلف مشخص شدند.

بر اساس این گزارش در رشته دارت بانوان ، تیم خانم ها مریم کیانی پور و فاطمه عسگری مقام نخست را کسب کردند.

در رشته بدمینتون بانوان تیم متشکل از زینب جعفری و صدیقه چراغی جایگاه نخست را به خود اختصاص دادند.
در رشته فوتبال روی میز بانوان تیم متشکل از معصومه کریمی و الهه محمدی زاده به مقام نخست رسید.

در فوتسال مردان تیم ترکیبی شامل علی مخلص، علی صدیق، علی اصغر فعلی، سید مهدی سیدپور، امیر زنگارکی، سید مهدی حسینی و حامد طالبی عنوان نخست را کسب کرد.

در والیبال مردان تیم ترکیبی شامل اکبر رضایی، سید مصطفی خدابخشی، علی مخلص، علی صدیق، سعید نیک پیام، مصطفی کمیجانی و محسن مهر افروز قهرمان این دوره از مسابقات شد.

در رشته دارت مردان نیز تیم سید محسن سیدی، حسین جعفری زاده، محمد جواد آدابی، سید محمدسعید محمدی، میثم جعفری، مصطفی کمیجانی، علی اکبر هادی گل و محمدرضا سپهریان مقام نخست را کسب کردند.

در رشته کوهنوردی نیز  امیر حاجی رحیمی و نریمان نظرپور به قید قرعه معرفی و تجلیل شدند.

بر اساس این گزارش در دومین جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج کارکنان اداره کل تامین اجتماعی قم از علیرضا زارعی، سید محسن موسوی زاده، رضا بلوری، علی اضغر فعلی، امیر محمدی و علی محرمی نیز تجلیل گردید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها