يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۱۴۹۲
زمان انتشار: ۰۹:۳۶     ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
سازمان راهداری وحمل و نقل جاده ای با اعلام بارش برف و باران در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قروین- رشت‌، از مسافران خواست از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا بر اساس اعلام سازمان راهداری، وضعیت جوی جاده‌ها در استان‌های خوزستان، لرستان، همدان، اصفهان، قم، مرکزی، سمنان، قزوین، البرز و تهران، کهگیلویه و بویر احمد، فارس، خراسان‌شمالی و خراسان رضوی همراه با بارش برف و باران گزارش شده لست.

این سازمان از کاربران جاده‌ای و مسافران خواست تا با کسب آخرین اطلاعات وضعیت راه‌ها از سامانه‌های اطلاع رسانی ۱۴۱، هنگام تردد احتیاط لازم را داشته باشند و اقدامات پیشگیرانه انجام دهند.

وضعیت ترافیکی جاده‌ها

همچنین مرکز مدیریت راه‌ها از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین- کرج حدفاصل «ساسانی» تا پل فردیس و ترافیک سنگین در برخی مقاطع محور شهریار- تهران خبر داد.

با وجود بارش برف، ترافیک جاده‌های شمالی روان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها