امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۲۱۶۸۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۲     ۰۱ اسفند ۱۴۰۱
رسانه‌های اوکراینی اعلام کردند رئیس‌جمهور آمریکا در سفری اعلام‌نشده دقایقی پیش وارد پایتخت این کشور شد.

به گزارش پایگاه 598، رسانه‌های اوکراینی با انتشار تصاویری اعلام کردند در آستانه یک‌سالگی جنگ در اوکراین، جو بایدن، در سفری غیرمنتظره دقایقی پیش وارد شهر کی‌یف، پایتخت اوکراین شده است.

گفته می‌شود بایدن پس از دیدار با ولودیمیر زلنسکی از «میدان یادبود کشته‌شدگان جنگ اوکراین» در شهر کی‌یف بازدید کرد.

 

وب‌سایت آکسیوس به نقل از مقامات اوکراینی اعلام کرد جو بایدن قرار است ساعاتی بعد با زلنسکی و شماری از وزرای ارشد دولت اوکراین دیدار و گفت‌وگو کند.

ریئس‌جمهور اوکراین با انتشار پیامی در توییتر حضورش در اوکراین را تأیید کرد. بایدن نوشت: در آستانه یک‌ساگی تهاجم روسیه به اوکراین، من امروز در شهر کی‌یف هستم تا با رئیس‌جمهور زلنسکی دیدار کنم و تعهد تزلزل‌ناپذیر ما از دموکراسی، حاکمیت و تمامیت ارضی اوکراین را اعلام کنم.

بایدن در ادامه مدعی شد: هنگامی که نزدیک به یک سال پیش پوتین این تهاجم را آغاز کرد تصور می‌کرد اوکراین ضعیف است و غرب متفرق و چندپاره. او تصور می‌کرد می‌تواند از ما پیشی بگیرد، اما در اشتباه بود. در یک سال گذشته آمریکا ائتلافی از کشورها از آتلانتیک تا اقیانوس آرام برای دفاع از اوکراین شکل داد؛ با کمک‌های بی‌سابقه نظامی، اقتصادی و حقوق بشری و این حمایت‌ها ادامه خواهد داشت.

بایدن مخفیانه و با قطار وارد اوکراین شد

روزنامه فایننشال‌تایمز به نقل از منابع اگاه اعلام کرد رئیس‌جمهور آمریکا در سفری اعلام‌نشده، مخفیانه و با قطار وارد اوکراین شده است.

آژیر حمله موشکی به اوکراین هم‌زمان با ورود بایدن

هم‌زمان با ورود رئیس‌جمهور آمریکا به پایتخت اوکراین، رسانه‌های اوکراینی از به‌صدادرآمدن آژیر حمله موشکی در شهر کی‌یف و سایر مناطق اوکراین به صدا درآمده است.

در تصاویر منتشرشده از لحظه ورود بایدن به کی‌یف هم صدای آژیر حمله موشکی شنیده می‌شود.

زلنسکی: نتایج دیدار بایدن در میدان نبرد دیده خواهد شد

ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در دیدار با رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد که نتایج سفر بایدن به اوکراین در میدان نبرد خود را نشان می‌دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها