أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۲۴۰۹
زمان انتشار: ۱۴:۵۱     ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
شبکه های رادیویی با تدارک ویژه برنامه‌های نوروزی به استقبال لحظه تحویل سال می روند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، رادیو فرهنگ با پهن کردن سفره «هفت سین» شبکه رادیویی تهران با برنامه «دو بهار»، رادیو نمایش با «بهترین حال»، رادیو صبا با «شب، نو، روز» و... در لحظه تحویل سال به استقبال عید نوروز می روند.

رادیو نمایش

«بهترین حال» در قالب رادیو تئاتر اجرا می شود، به این معنا که یک رادیو تئاتر نمایشی به مدت یک ساعت در لحظه سال تحویل پخش می شود و داستان آن در دل سفره هفت سین و لحظه تحویل سال اتفاق می‌افتد. علاوه بر آن این برنامه به صورت تصویری ضبط و از ایران صدا نیز پخش می شود.

داریوش شهبازی کارگردان رادیویی و سروش طباطبایی کارگردان تصویری این برنامه هستند.

رادیو تهران

ویژه برنامه تحویل سال نو «دو بهار» رادیو تهران از ساعت ۲۱ روز ۲۹ اسفند آغاز و پخش آن تا ساعت ۲ بامداد اول فروردین ادامه خواهد داشت. گزارش لحظه تحویل سال در کنار خانواده معظم شهدای امنیت، انعکاس حال و هوای مردم و بازار تهران در شب عید و در ساعت‌های پایانی سال، ارتباط زنده از آستان مقدس امامزادگان، معرفی روستاهای هدف گردشگری در تهران و گفتگو های جذاب و شنیدنی با چهره‌های شاخص فرهنگ و هنر، اجتماعی و ورزشی از جمله بخش های ویژه برنامه تحویل سال نو در رادیو تهران است.

رادیو پیام و آوا

ویژه برنامه تحویل سال رادیو پیام و رادیو آوا از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد به صورت زنده به روی آنتن می رود.

همچنین ویژه برنامه سال تحویل به نام «شب، نو، روز» دوشنبه، ۲۹ اسفند با اجرای مهبد قناعت پیشه، محمد رضا قلمبر و آسیه گرجی و حضور افتخاری عباس محبی از ساعت ۲۲ پخش می شود. این برنامه با میزبانی هنرمندان و تهیه و تدارک بخش های ویژه مبتنی بر آداب و رسوم و فرهنگ نوروزی پیش از تحویل سال تا ساعت ۱:۳۰ بامداد شنوندگان را همراهی می کند.

رادیو معارف

برنامه «یا مقلب القلوب» از ساعت ۲۴ در لحظه سال تحویل به روی آنتن رادیو معارف می رود و توصیه و تاکید قرآن کریم و ادعیه معصومین بر تغییر و تحول از خود و راهکارهای روانشناسی و دینی برای تغییر و تحول در خود را بازگو می کند.

رادیو فرهنگ

ویژه برنامه ۴ ساعته زنده به نام «هفت سین» طیف وسیعی از موضوعات فرهنگی و هنری را در برمی‌گیرد. فلسفه نوروز، دیپلماسی فرهنگی نوروز، نوروز در اقوام و مناطق مختلف کشور و ... از جمله مهم‌ترین موضوعات این برنامه است، که سعی می شود، حال و هوای نوروزی مناطق مختلف کشور منعکس شود.

رادیو سلامت

ویژه برنامه تحویل سال «صد و دو چهارصد و دو » با محوریت سلامت جان و تن و سیر و معنای زندگی دو ۴ بعد سلامت از ساعت ۲۳ تا ۲ بامداد از رادیو سلامت شنیده می شود.

رادیو جوان

برنامه رادیویی «صدسال به از این سالها» ویژه تحویل سال برنامه ایست که با اجرای فرزاد حسنی و دعوت از مهمانانی ویژه رویکردی امیدبخش و پرانرژی دارد. در این برنامه استندآپ کمدی های کوتاه و جذاب رادیویی در جهت ایجاد روحیه، شور و نشاط پخش خواهد شد و مستندهای کوتاهی از مشاغلی که لحظه تحویل سال مشغول خدمتگزاری مردم هستند در قالب گزارش، پخش خواهد شد.

این ویژه برنامه به تهیه کنندگی سیروس رجبی و فریبرز گلبن در شب سال تحویل به مدت ۴ ساعت روی آنتن خواهد رفت.

 رادیو ایران 

ویژه برنامه ۳۹۰ دقیقه‌ای با نام «سین مثل سرزمین» ویژه تحویل سال از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه روز دوشنبه، ۲۹ اسفند تا ۳ بامداد اول فروردین پخش می‌شود.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها