أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۲۶۲۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
قیمت خودرو همچنان در حال ریزش است. اما فعالان بازار می‌گویند که خرید و فروشی صورت نمی‌گیرد و بازار در رکود قرار دارد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو روز سه‌شنبه، ۲۳ اسفند ۱۴۰۱، با توجه به آمار با تغییراتی همراه شد.

گرچه طی هفته‌های گذشته قیمت خودرو با سرعت زیادی روند صعودی را طی کرد، اما از چند روز گذشته با آغاز ریزش قیمت دلار بازار خودرو هم دنده معکوس کشید و قیمت برخی مدل‌ها کاهش یافت.

به نظر می‌رسد اکنون این بازار ارز است که هیجانات خود را بلافاصله در بازار خودرو هم تخلیه می‌کند؛ اما این هیجانات در زمان سقف‌شکنی‌های دلار شدت و سرعت بیشتری دارد تا زمان کف‌نشینی ارز. چراکه از زمان رکوردشکنی قیمت دلار تا امروز، قیمت این ارز ۱۴ هزار تومان کاهش پیدا کرد؛ یعنی ریزش حدود ۲۲ درصدی قیمت‌ها، با این حال ریزش قیمت انواع خودرو تقریباً در محدوده یک درصد است.

پراید ۱۱۱ که هفته‌های گذشته روند افزایش قیمت را در پیش گرفته بود، امروز در نرخ ۳۴۵ میلیون تومان ثابت ماند.

پژو ۲۰۷i که روزها بود با جهش قیمت همراه شد و قیمت آن در بازار افزایش یافت، امروز ۱۹ میلیون تومان ارزان و در نرخ ۶۰۹ میلیون تومان عرضه شد.

قیمت دنا پلاس هم با پنج میلیون تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته در نرخ ۷۵۵ میلیون تومان عرضه شد.

پژو پارس سال، مدل ۱۴۰۰ که در روزهای گذشته جهش قیمتی زیادی را تجربه کرد، امروز یک میلیون تومان گران شد و به نرخ ۴۷۲ میلیون تومان در بازار خودرو کشور رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ که یکی از پرطرفدارهای بازار خودروهای داخلی است، امروز با پنج میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته همراه شد و نرخ ۵۱۰ میلیون تومان را در کارنامه خود ثبت کرد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها