کد خبر: ۵۲۲۷۲۱
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۲۵ اسفند ۱۴۰۱
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس از انسداد محور کرج - چالوس در محدوده کندوان خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، مهدی صفایی افزود : حوالی ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز در نقاط مرتفع این مسیر از جمله سیاه بیشه و هریجان چند مورد سنگ از بالا به کف جاده سقوط کرد.
وی بیان داشت : برای پیشگیری از سوانح رانندگی و تلفات جانی و همچنین گزارش هواشناسی مبنی بر برف و کولاک شدید در استان البرز تصمیم به انسداد این مسیر شد.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس پیش بینی کرد : پس از مساعد شدن شرایط آب و هوایی در سه ساعت آینده این مسیر به روی وسائط نقلیه باز خواهد شد.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است .

برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می رسد.

شهرهای گردشگرپذیر رامسر ، شیرود، تنکابن ، نشتارود ، عباس آباد ، سلمانشهر، کلارآباد، هچیرود، چالوس ، کلاردشت و نوشهر واقع در غرب مازندران سالانه پذیرای میلیون ها مسافر و گردشگر هستند اما در به پیش بینی مسوولان امر در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ افزون بر ۲۰ میلیون مسافر به استان مازندران سفر خواهند کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها