أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۲۹۸۹
زمان انتشار: ۱۸:۳۳     ۰۵ فروردين ۱۴۰۲
مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: با نفوذ سامانه بارشی از یکشنبه تا سه شنبه ورزش بادشدید، برف و کولاک مورد انتظار بوده و احتمال آبگرفتگی معابر، لغزندگی جاده ها و ریزش سنگ در مناطق کوهستانی وجود دارد.

به گزارش پایگاه 598، مازیار غلامی مدیرکل هواشناسی استان تهران اظهار کرد: وضعیت جوی استان تهران تا فردا نیمه ابری گاهی با وزش باد و در مناطق پرتردد همراه با غبار محلی و در بعضی نقاط در ساعات بعدازظهر رگبار پراکنده خواهد بود.

وی گفت: با نفوذ سامانه بارشی از بعدازظهر یکشنبه تا سه شنبه، رگبار و رعدوبرق، وزش بادشدید، بارش تگرگ، برف و کولاک در ارتفاعات و پدیده مه در نیمه شمالی استان و ارتفاعات شمال غرب مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان تهران ادامه داد: در این مدت احتمال لغزندگی جاده ها و کاهش دید، آبگرفتگی معابر، اختلال در حمل و نقل، جاری شدن روان آب و ریزش سنگ در مناطق کوهستانی وجود داشته و صاعقه و خسارت به سازه های موقت و چادرهای مسافرتی و بخش کشاورزی پیش بینی می شود.

وی افزود: توصیه می شود از اتراق کردن در حاشیه و بستر روخانه ها و مسیل ها خودداری کرده و از فعالیت های کوهنوردی و چرای دام پرهیز و لایروبی کانال ها و آب روها انجام شود و بخش کشاورزی از تجهیزاتی مانند توری روی باغ ها و سامانه ضد تگرگ استفاده کند و نهاده ها کشاورزی به مکان های مسقف منتقل شود.

غلامی گفت: از روز دوشنبه کاهش نسبی دما و روزهای سه شنبه و چهارشنبه افزایش تدریجی دما مورد انتظار است.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها