امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۲۳۲۳۹
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۱۵ فروردين ۱۴۰۲
تغییر در راه است؟
تغییرات فنی ترکیب پرسپولیس در جریان پیروزی مقابل مس رفسنجان کار را برای ورود مهاجم جدید به ترکیب این تیم سخت کرده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی موفق شد اولین باخت خانگی مس در رفسنجان را رقم بزند که مهدی عبدی جای عیسی آل کثیر را در ترکیب این تیم گرفت و لئاندرو پریرا به دلیل محرومیت نتوانست در خط حمله بازی کند.

دوندگی عبدی پس از هفته‌ها ناکامی رضایت کادر فنی پرسپولیس را به همراه داشت تا شانس او برای ماندن در جمع ۱۱ بازیکن اصلی این تیم افزایش پیدا کند.

عیسی آل کثیر بر خلاف شایعات منتشر شده مبنی بر جریمه انضباطی، تنها به دلایل فنی از سوی یحیی گل محمدی نیمکت نشین شده است و احتمال اینکه بار دیگر بتواند در ترکیب قرار بگیرد حضور دارد. با این حال آمادگی بالای عبدی کار را برای بازگشت پریرا یا آل کثیر به خط حمله سرخپوشان سخت کرده است تا شیوه تاکتیکی پرسپولیس برای بازی با ملوان می‌تواند معمای خط حمله این تیم را حل کند.

در صورتیکه پرسپولیس بار دیگر با دو مهاجم بازی کند شانس بازگشت مهاجمان نیمکت نشین افزایش پیدا می‌کند در غیر این صورت بعید نیست عبدی باز هم در ترکیب اولیه این تیم به میدان برود.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان بندر انزلی ساعت ۱۹:۳۰ پنجشنبه هفته جاری در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها