يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۳۸۰۷
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۲۸ فروردين ۱۴۰۲
بعد از مذاکره با سردار آزمون؛
در شرایطی که مهدی طارمی در یک هفته گذشته به واسطه دریافت پیشنهاد باشگاه الهلال عربستان در کانون توجه بود، حالا یک رسانه فرانسوی از علاقه باشگاه مارسی به مهاجم ایرانی پورتو خبر می‌دهد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، بحث پیشنهاد باشگاه الهلال عربستان به مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو همچنان داغ و یکی از سوژه‌های نقل و انتقالاتی مهم در فوتبال ایران و پرتغال است. طارمی و باشگاه پورتو بعد از گذشت نزدیک به یک هفته از این خبر هنوز واکنشی به آن نشان نداده‌اند.

این در حالی است که امروز «خالد بن عبدالعزیز» خبرنگار عربستانی مدعی شد طارمی در صورت قبول پیشنهاد الهلال، قراردادی سه ساله با حقوق سالیانه ۱۰ میلیون دلار امضا می‌کند.

از سوی دیگر نشریه اوجوگو پرتغال چندی پیش اعلام کرد هدف طارمی ادامه فوتبالش در قاره اروپا است و در انتظار دریافت پیشنهاد از کشورهایی چون انگلیس، اسپانیا و ایتالیا است.

در میانه شایعات متعدد درباره طارمی، امروز وب سایت فرانسوی lequotidiendusport خبر داد باشگاه مارسی فرانسه برای تقویت خط حمله خود در فصل آینده مهدی طارمی را مدنظر قرار داده و سرمربی این تیم هم از امبمبا بازیکن کنگویی مارسی که سابقه بازی در پورتو را هم دارد، تحقیق کرده است.

طارمی در رادار باشگاه مارسی/تحقیق فرانسوی‌ها از بازیکن سابق پورتو

این رسانه فرانسوی نوشت: «المپیک مارسی در جستجوی تقویت‌کننده‌ها در خط حمله برای فصل آینده، مسیری غیرمنتظره را انتخاب کرده و به مهدی طارمی، مهاجم ایران می‌رسد. این بازیکن پس از یک فصل حضور در ریو آوه، جایی که از لیگ ستارگان قطر (الغرافه) به این تیم آمد، از سال ۲۰۲۰ برای پورتو بازی می‌کند.

او که یک بازیکن گلزن است. از زمان پیوستن به لیگ پرتغال، در ۱۴۲ بازی ۷۷ گل به ثمر رسانده است. طارمی فصل گذشته با زدن ۲۱ گل در ۳۸ بازی در تمامی رقابت‌ها یکی از معماران بزرگ دو قهرمانی پورتو بود. ملی پوش ایرانی (که در جام جهانی حضور داشت) در ترکیب مارسی متحد قدرتمندی دارد یعنی امبمبا. این دو بازیکن در دو فصل گذشته مهره‌های اصلی باشگاه پرتغالی بوده‌اند.»

به نوشته این وب سایت، سرمربی مارسی حتی از امبمبا درباره طارمی و توانایی‌های او پرس و جو کرده است.

این خبر در نشریات رکورد و اوجوگو پرتغال هم بازتاب یافته است.

طارمی در رادار باشگاه مارسی/تحقیق فرانسوی‌ها از بازیکن سابق پورتو

قرارداد طارمی با پورتو در تابستان ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد و مشخص نیست پورتو با فروش مهاجم ایرانی خود در این تابستان موافقت خواهد کرد یا نه.

مارسی البته نام آشنایی برای مهاجمان ایران است. این باشگاه در نقل و انتقالات زمستانی این فصل به شدت دنبال جذب سردار آزمون مهاجم ایرانی باشگاه لورکوزن آلمان بود.

آزمون بعدها در مصاحبه‌ای گفت که همه کارهای انتقالش به مارسی نهایی شده بود: «واقعیت این است که انتقالم به مارسی تقریباً صد درصد و قطعی شده بود. می‌توانم بگویم در لحظه آخر همه چیز منتفی شد. حتی شماره پیراهنم هم در المپیک مارسی انتخاب شده بود اما در نهایت در لورکوزن ماندم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها