کد خبر: ۵۲۳۹۰۲
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۳۰ فروردين ۱۴۰۲
گدای تل‌آویو؛
هر روز بعد جدیدی از حقارت و رذالت جریان اپوزیسیون برای مردم ایران روشن می‌شود.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، اغتشاشاتی که سال گذشته به بهانه فوت مهسا امینی با رمز زن، زندگی، آزادی در کشور به راه افتاد، محل رویارویی تمام‌عیار گروه‌های ضدایرانی با جمهوری اسلامی و مردم ایران بود. اپوزیسیون ایرانی به قدری در توهمات خود غرق شده بود که با اطمینان از فردای پسابراندازی جمهوری اسلامی در ایران سخن می‌گفت. رضا پهلوی، دیکتاتورزاده پهلوی نیز با حضور در شبکه ضدایرانی منوتو خود را رهبر مخالفان جمهوری اسلامی خواند و از مردم و دیگر گروه‌های ضدایرانی خواست برای ادامه مبارزه با نظام جمهوری اسلامی به او وکالت دهند. پس از این بود که گروه‌های سلطنت‌طلب با راه‌اندازی پویش‌های توئیتری و حمایت رسانه‌ای «منوتو»، دیکتاتورزاده پهلوی را به عنوان رئیس خود برای دوران پسابراندازی جمهوری اسلامی معرفی کردند. افرادی مثل علی کریمی و حمید فرخ‌نژاد که جمهوری اسلامی را متهم به دیکتاتوری می‌کردند نیز به حمایت از دیکتاتورزاده پهلوی برخاسته و حتی شروع به تخریب گروه‌های مخالف این کارزار تمسخرآمیز کردند. رضا پهلوی در مواضع و اقداماتی دیگر نیز همواره سعی کرده خود را به‌عنوان لیدر اصلی جریان اپوزیسیون ایران معرفی و نقش پدر را برای سایر گروه‌های ضدایرانی، از جمله تجزیه‌طلبان بازی کند اما هیچ کدام از تلاش‌های او به نتیجه نرسیده و گروه‌های ضدایرانی زیر بار رهبری او نرفته‌اند، کمااینکه در ماجرای پویش وکالت نیز برخی گروه‌ها به انتقاد از پهلوی پرداختند.
 
جدید‌ترین برگ رسوایی اپوزیسیون جمهوری اسلامی؛ سفر تحقیرآمیز ربع پهلوی به سرزمین‌های اشغالی و حمایت از نتانیاهو
اوج محبوبیت ربع پهلوی بین ایرانی های ساکن در رژیم صهیونسیتی
 
 
دیکتاتورزاده به دنبال اسپانسر جدید می‌گردد
اختلافات درونی گروه‌های ضدایرانی با یکدیگر که اخیرا نیز با افشاگری‌های متقابل همراه شده از یک طرف و توافقات اخیر جمهوری اسلامی ایران با عربستان سعودی به عنوان یکی از حامیان مالی و رسانه‌ای اپوزیسیون از طرف دیگر، باعث شده گروه‌های مخالف ایران برای پیشبرد پروژه براندازانه خود به دنبال راه چاره باشند. از همین رو به نظر می‌رسد رضا پهلوی نیز چاره کار را در دراز کردن دست گدایی به سمت رژیم صهیونیستی دیده است. با این حال برای کم کردن از میزان این حقارت، خود را نماینده مردم ایران خوانده و هدف از سفرش را ابلاغ پیام مردم ایران دانسته است.
 
شامگاه یکشنبه هفته جاری بود که رضا پهلوی از سفر خود به سرزمین‌های اشغالی خبر داد. او در حساب توئیتری خود نوشت: «در راه اسرائیل هستم. هدف من از این سفر، ابلاغ پیام دوستی ملت ایران، گفت‌وگو با متخصصان آب اسرائیلی درباره چگونگی مواجهه با بحران منابع آب ایران ناشی از سو‌ءاستفاده رژیم جمهوری اسلامی و ادای احترام به قربانیان هولوکاست همزمان با روز یادبودشان است. می‌خواهم مردم اسرائیل بدانند که جمهوری اسلامی نماینده مردم ایران نیست. پیوند دیرین میان دو ملت ایران و اسرائیل می‌تواند دوباره برقرار شود و به هر دو ملت سود برساند. به اسرائیل می‌روم تا نقشم برای ساختن آن آینده روشن‌تر را ایفا کنم».
 
جدید‌ترین برگ رسوایی اپوزیسیون جمهوری اسلامی؛ سفر تحقیرآمیز ربع پهلوی به سرزمین‌های اشغالی و حمایت از نتانیاهو
اون از استقبال باشکوه! اینم از صندلی هاشون!!
 
همانطور که از این اظهارات دیکتاتورزاده پهلوی پیداست، او به قدری در توهمات خود غرق شده که به‌راستی خود را در قامت نماینده مردم ایران می‌بیند. در بلاهت و حماقت رضا پهلوی همین بس که او درست چند روز پس از برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در ایران، هدف از سفر خود به سرزمین‌های اشغالی را ابلاغ پیام دوستی مردم ایران دانسته است! پهلوی درحالی خود را نماینده مردم ایران خوانده و گفته است به اسرائیل می‌رود تا نقش خود برای ساختن آینده روشن را ایفا کند، که حتی در همراه کردن دیگر گروه‌های ضدایرانی با خود نیز عاجز است. چه آنکه پویش مسخره «من وکالت می‌دهم» نیز با استقبال اپوزیسیون همراه نبود و با شکست مواجه شد. از همین رو سفر رضا پهلوی به سرزمین‌های اشغالی نیز با انتقادات گسترده دیگر افراد و گروه‌های ضدانقلاب همراه بوده است. در همین رابطه علی افشاری از لیدرهای مجازی اپوزیسیون ایرانی در حساب توئیتری خود نوشت: «رضا پهلوی می‌تواند «پیام دوستی» خودش و حداکثر موکلانش را به اسرائیل بدهد! او نمایندگی از ملت ایران ندارد! خودخوانده نمی‌توان مدعی سخنگویی مردم شد. پذیرش دعوت افراطی‌ترین دولت تاریخ اسرائیل که مورد نارضایتی اکثر اسرائیلی‌ها است، نه‌تنها افتخاری ندارد بلکه باعث سرافکندگی است».
 
جدید‌ترین برگ رسوایی اپوزیسیون جمهوری اسلامی؛ سفر تحقیرآمیز ربع پهلوی به سرزمین‌های اشغالی و حمایت از نتانیاهو

نتانیاهو حتی رضا پهلوی را در دفتر کارش هم راه نداد!

در حاشیه مراسم هلوکاست چند دقیقه چاهزاده رو به حضور پذیرفت

 
بدترین زمان ممکن برای حضور در اسرائیل
رضا پهلوی در حالی با افتخار و خوشحالی خبر از سفر خود به سرزمین‌های اشغالی داده و از این سفر ذوق‌زده است که رژیم صهیونیستی به لحاظ سیاسی و اجتماعی در بحران شدید و بی‌سابقه‌ای به سر می‌برد. البته این هم یکی دیگر از نشانه‌های حماقت بی‌پایان لیدر خودخوانده اپوزیسیون ایرانی است. او درحالی به اسرائیل می‌رود تا نقشش برای ساختن آینده روشن‌تر(!) را ایفا کند که آینده رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری تاریک و بدون امید به نظر می‌رسد.
 
جدید‌ترین برگ رسوایی اپوزیسیون جمهوری اسلامی؛ سفر تحقیرآمیز ربع پهلوی به سرزمین‌های اشغالی و حمایت از نتانیاهو
رضا پهلوی با کلاه یهودی به دیوار ندبه تعظیم کرد!
 
حالا سوالی که باید پرسید، این است: مردم ایران بر اساس کدام منطقی باید با براندازی جمهوری اسلامی، سرنوشت خود و کشور را به چنین فردی که از چنین درجه حماقتی برخوردار است، بسپارند؟
 

واکنش ها به این سفر تحقیرآمیز هم در نوع خود جالب بود. یک کاربر توییتر نوشت:

خداروشکر همه چیزشون بهم میاد...
نتانیاهو، رضا پهلوی، سطل زباله، مکان غیردیپلماتیک و نامعلوم و ....
اینهمه کار رسانه‌ای کردن برای این سفر سرتاسر حقارت‌آمیز؟ / عطیه نجاری

جدید‌ترین برگ رسوایی اپوزیسیون جمهوری اسلامی؛ سفر تحقیرآمیز ربع پهلوی به سرزمین‌های اشغالی و حمایت از نتانیاهو

 ‏سلسله پهلوی اولین و آخرین حکومت دست‌نشانده ایرانی بود که با دخالت خارجی به قدرت رسید، با دخالت خارجی ادامه حیات داد و امروز هم نه برای قدرت گرفتن، که تنها برای دیده شدن نیاز به دخالت خارجی دارد!
این دلقک حقیقتاً ننگ ایران و ایرانی است.../ علیرضا سلیمانی

 

رجوی باشی و زمان جنگ با صدام ملعون همکاری کنی یا ربع پهلوی باشی و الان با صهیونیست‌های تروریستِ کودک‌کش همکاری کنی فرقی نداره!
منافقین و پهلوی هردو ، دو روی سکه خیانت به وطن هستند

 

جدید‌ترین برگ رسوایی اپوزیسیون جمهوری اسلامی؛ سفر تحقیرآمیز ربع پهلوی به سرزمین‌های اشغالی و حمایت از نتانیاهو

یعنی بی غیرت از این خاندان پهلوی تاریخ به خودش ندیده!

تازه چند ماه از عید پوریمِ ایرانی کُشی یهودیان صهیونیست نگذشته که شاهزاده قلابی داره می‌ره با این جماعت که دشمنی خونین و تاریخی با ایرانیان دارن ملاقات کنه! خانوادگی بیشرف هستند./ عبـدالمـجید خرقـانی

 

ناتالی پورتمن بازیگر سرشناس هالیوود که یهودی و متولد اسرائیل هست

جایزه ۱میلیون دلاری که سال ۲۰۱۸ اسرائیل بهش میده رو بخاطر مخالفت با رژیم صهیونیستی که در حال کشتار فلسطینی ها بود رد میکنه و اعلام کرد به تل آویو نمیره

اونوقت رهبر براندازا اینقدر بدبخت و وقیحه که برا دوزار پول اسرائیلی تا دیوار ندبه هم میره!/ کانال علی علیزاده

جدید‌ترین برگ رسوایی اپوزیسیون جمهوری اسلامی؛ سفر تحقیرآمیز ربع پهلوی به سرزمین‌های اشغالی و حمایت از نتانیاهو

واکنش جالب عطاالله مهاجرانی به سفر رضا پهلوی احمق به اسراییل

و اما! پدر گاگول شماهم در راه اسرائيل بود. اسحاق رابين و شيمون پرز در سفر محرمانه به ايران، با باباى خجسته شما قرارداد فروش كلاهك اتمى امضاء كردند و ١/٢ ميليارد دلار نفت گرفتند خوردند و بابات را سر كار گذاشتند.

حالا تو در شرايطى كه دولت نتانياهو بحران زده است و جهان دگر شده است؛ و جهان اسلام با فلسطينى‌ها متعاطف است و روابط منطقه‌اى ايران با عربستان و ديگر كشورها بازسازى شده است و … در بدترين زمان ممكن در راه اسرائيل هستى!

‏يك آدم عاقل نبود كه بگويد: شازده الان وقت سفر نيست، يا محرمانه برو! خاطرات علم رو بخون! سر بابات كلاه گذاشتن و خنديدند! بابات فهميد!

بلاهت ديگر شازده، انتخاب زمان سفر بعد از حضور فراگير ملت ايران و ملت‌هاى مسلمان منطقه در روز قدس است. ملت ايران در روز قدس پيام خود را فرستاده اند، شازده حامل پيام چه كسانى است. مى‌بايست به نصيحت استيون ساخر در برنامه هارد تاك BBC World گوش مى كرد و با سياست براى هميشه خداحافظى!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها