أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۳۹۸۵
زمان انتشار: ۰۵:۴۱     ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
شبکه تهران سیما به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر روزهای شنبه و یکشنبه دوم و سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ ویژه برنامه‌های متنوع و جذابی را برای مخاطبان و همراهان گرامی تدارک دیده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از میزان، شبکه تهران با برنامه‌های «سلام تهران»، «تا نیایش»، «به خانه برمی‌گردیم»، «هشدار برای کبرا ۱۱»، «جشن رمضان»، «مهمانی مامان»، «رنگین کمان» و فیلم‌های سینمایی، مستندهای جذاب و... در روزهای روزهای شنبه و یکشنبه دوم و سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ میهمان نگاه گرم بینندگان و همراهان همیشگی می‌شود و این عید سعید را با مردم عزیز ایران جشن می‌گیرد.

برنامه «سلام تهران» به تهیه‌کنندگی مازیار مهاجر و با اجرای مصطفی امامی روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۹:۳۰ صبح تا قبل از اذان ظهر تماشایی می‌شود. 

«سلام تهران» در این دو روز ویژه از هنرمندان تلویزیوین، ورزشکاران، خوانندگان مطرح، مسئولین و ... میزبانی می‌کند و در هر بخش سعی می‌کند، گفت‌وگوی متفاوتی را تقدیم بینندگان کند. 

«تا نیایش» در روز عید 
همچنین برنامه «تا نیایش» که در ایام ماه مبارک رمضان هر شب ویژه افطار روانه آنتن می‌شد، روز شنبه به بهانه عید سعید فطر از ساعت ۱۲:۳۰ تماشایی می‌شود. این برنامه میزبان کارشناسان مذهبی است تا از برکات و نعمات ماه مهمانی خدا بیشتر بگوید. همچنین تبیین فضیلت روز عید سعید فطر و اعمال این روز از دیگر بخش‌های تماشایی «تا نیایش» شبکه تهران است. 

«مهمانی مامان» ادامه دارد
برنامه «مهمانی مامان» نیز در ماه مبارک رمضان با هدف به تصویر کشیدن و معرفی شهدا و خانواده‌های معزز شهدا روی آنتن می‌رفت. قرار است در روزهای شنبه و یکشنه مراسم جشن «مهمانی مامان» در دو قسمت ۴۰ دقیقه‌ای حوالی ساعت ۱۸:۳۰ تقدیم نگاه مهربان شما شود. 

عید فطر «به خانه برمی‌گردیم»

برنامه «به خانه برمی‌گردیم» نیز در روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸ به صورت ویژه تقدیم مخاطبان خواهد شد. قرار است در این برنامه که به تهیه‌کنندگی زهرا خردمند نیک روی آنتن می‌رود، در بخش میزهای هنری، آموزشی و سلامت از مهمان‌های ویژه میزبانی کند. همچنین حضور بازیگران تلویزیون و هنرمندان در برنامه، بخش‌های دیگری از «به خانه برمی‌گردیم» است. 

گروه «رنگین کمان» نیز در این دو روز از سالن شهید حیدری واقع در خیابان آزادی، بلوار استاد معین نبش خیابان شهید دستغیب میزبان شهروندان تهرانی است. این برنامه با اجرای خاله نرگس، خاله قاصدک، دایی جون و عروسک‌ها روزهای شنبه و یکشنبه حوالی ساعت ۱۵:۳۰ روی آنتن می‌رود و حضور برای عموم آزاد است. 

«جشن رمضان» قدیمی‌ترین جشن تلویزیونی 
برنامه «جشن رمضان» که امسال نیز همانند سنوات گذشته در ماه مبارک رمضان تماشایی شد، در عید سعید فطر، روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۲۱:۲۰ لغایت ۲۲:۳۰ تماشایی می‌شود.
این برنامه ضمن میزبانی از مردم شریف ایران و تهران در منطقه عباس‌آباد، میزبان هنرمندان، مسئولین و... خواهد بود. جشن رمضان با اجرای فریبا باقری و هومن ستوده نیا و همچنین تهیه‌کنندگی محمدحسن عبدی تماشایی می‌شود.  

«هشدار برای کبرا ۱۱» 
چهار قسمت جدید از مجموعه پلیسی و تماشایی «هشدار برای کبرا ۱۱» از روز پنجشنبه تا یکشنبه روی آنتن خواهد رفت. این مجموعه که به همت تامین برنامه شبکه پنج سیما تهیه و تامین شده است در این ایام هر شب ساعت ۲۰:۳۰ پخش می‌شود و روز بعد ساعت ۱۱ بازپخش خواهد شد.

همچنین پخش شبکه پنج سیما در این ایام با به تصویر کشیدن ویدیوهای عیدانه، موسیقی تصویرهای دلنشین و شاد و... این روز عزیز را جشن می‌گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها