يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۴۲۴۱
زمان انتشار: ۱۵:۰۸     ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
قرارداد وحید امیری با باشگاه پرسپولیس تا پایان لیگ بیست و سوم اعتبار دارد.

به گزارش پایگاه 598، مرداد ماه سال ۱۴۰۰ وحید امیری، قراردادش با باشگاه پرسپولیس را به مدت ۳ سال دیگر تمدید کرد.

این بازیکن ملی پوش که از لیگ شانزدهم در پرسپولیس حضور دارد و تنها یک فصل به خاطر بازی در ترابزون اسپور اردوی سرخپوشان را ترک کرد، حالا کاپیتان سوم سرخپشوان تهرانی است که در دربی بازوبند را بر بازو بست.

گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس در صدد است با توجه به درخشش و آمادگی بالای وحید امیری، بعد از پایان فصل بار دیگر قرارداد این بازیکن را به مدت دو سال دیگر (تا پایان لیگ بیست و پنجم) تمدید کند.

در این صورت باید گفت که وحید امیری نیز همچون سیدجلال حسینی با پیراهن تیم پرسپولیس از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

منبع: روزنامه خبر ورزشی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها