أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۲۴۴۷۵
زمان انتشار: ۰۹:۵۶     ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
رسانه های فلسطین از شهادت خضر عدنان، اسیر فلسطینی و از رهبران جهاد اسلامی فلسطین در زندان رژیم اسرائیل در اثر اهمال صهیونیست‌ها خبر دادند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، اسیر عدنان از 86 روز پیش در اعتراض به بازداشت خودسرانه خود دست به اعتصاب غذا زده بود و با وجود وخامت شدید حالش دادگاه رژیم صهیونیستی حاضر به آزادی وی نبود.

جنبش جهاد اسلامی و دیگر گروه‌های مقاومت فلسطین بارها نسبت به احتمال شهادت این اسیر فلسطینی هشدار داده بودند.

«طارق عزالدین» سخنگوی جهاد اسلامی روز گذشته هشدار داد که در صورت شهادت اسیر عدنان، مسئولیت تمامی پیامدهای آن متوجه رژیم صهیونیستی خواهد بود.

این اسیر فلسطینی از رهبران جهاد اسلامی در کرانه باختری بود. گروه‌های فلسطینی رژیم تل آویو را مسئول شهادت خضر عدنان دانسته‌اند و صهیونیست‌ها از بیم تنش و پاسخ فلسطینیان به آماده باش درآمدند.

آماده‌باش ارتش رژیم صهیونیستی از ترس درگیری احتمالی با مقاومت

منابع عبری زبان اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی از ترس تشدید تنش و درگیری احتمالی با گروه‌های مقاومت در نوار غزه پس از شهادت اسیر خضر عدنان به حالت آماده‌باش کامل درآمده است.

ارتش اسرائیل مانور نظامی در مرز با غزه را لغو کرد

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین مانور نظامی امروز خود در مجاورت غزه را لغو کرده است.

گزارش شده به دنبال اعلام خبر شهادت این اسیر فلسطینی سه راکت از غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین شلیک شد و آژیرهای هشدار متعاقبا به صدا درآمد.

حماس: خون شهید «خضر عدنان» شعله‌های قیام را شعله‌ور خواهد کرد

جنبش مقاوت اسلامی فلسطین (حماس) به شهادت «خضر عدنان»، اسیر فلسطینی و از رهبران جهاد اسلامی فلسطین در زندان رژیم اسرائیل که بعد از 86 روز اعتصاب غذا به شهادت رسید واکنش نشان داد و اعلام کرد: شهادت «خضر عدنان» پس از اعتصاب غذا، اعدام با خونسردی کامل است که توسط زندان‌های اسرائیل انجام شده است.

جنبش حماس در ادامه افزود: خون شهید خضر عدنان اقدامات انقلابی و مقاومتی علیه اشغالگر را تشدید خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها