امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۲۴۵۰۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۴     ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
بادامکی:
بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است که گل‌محمدی باید در این تیم بماند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، حسین بادامکی، بازیکن سابق پرسپولیس درباره صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار کرد: پرسپولیس مقابل گل‌گهر بازی را خوب شروع کرد و حتی در همان دقایق ابتدایی می‌توانست توسط ترابی به گل برسد. به نظرم بعد از کسب پیروزی در داربی اعتماد به نفس به تیم بازگشته و امیدوارم این روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد.

وی درباره تقابل پرسپولیس با هوادار در مرحله نیمه نهایی جام حذفی ادامه داد: وقتی در مسابقات جام حذفی در جمع چهار تیم پایانی قرار می‌گیرید دیگر مهم نیست با کدام تیم بازی دارید و فقط باید پیروزی کسب کنید. هوادار قطعا تیم خوبی است که توانسته به جمع چهار تیم راه پیدا کند و پرسپولیس نباید این تیم را دست کم بگیرد.

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص تقابل احتمالی سرخابی‌ها در فینال حذفی گفت: دور از دسترس نیست که دو تیم در فینال حذفی با یکدیگر برخورد کنند به خصوص اینکه بازی‌های مرحله نیمه نهایی دو تیم در تهران برگزار می‌شود و شانس صعود دو تیم افزایش پیدا می کند.

بادامکی درباره شایعه جدایی گل‌محمدی در پایان فصل بیان کرد: نمی‌دانم این موضوع تا چه حد درست است اما مربی‌ای که تا این حد توانسته نتایج و قهرمانی کسب کند دلیلی برای جدایی ندارد. ایشان باید بماند و کارش را دنبال کند زیرا سال‌هاست که در این تیم حضور دارد و اشراف کامل به حواشی تیم دارد.

وی درباره اینکه آیا پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است؟ گفت: قطعا پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است. هرچند سه بازی آخر این تیم سخت است و نباید یادمان برود همین تیم پیکان در بازی رفت با پرسپولیس به تساوی رسید. آنها چیزی برای از دست دادن ندارند اما همه چیز دست خود پرسپولیس است و این تیم باید با تمرکز بالا در این سه بازی حاضر شود و حریفان را دست کم نگیرد.

به گزارش ایسنا پرسپولیس در سه هفته پایانی فصل بیست و دوم لیگ برتر به ترتیب با پیکان و گل‌گهر در تهران و با نساجی در ساری دیدار خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها