کد خبر: ۵۲۴۹۱۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۴     ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
این اتفاق، علاوه بر اینکه موجب بدگمانی مردم نسبت به برخی مسئولین می‌شود، باعث می‌شود که سلبریتی‌های از این دست در آینده جری‌تر شوند و علیه نظام مقدس و مردمی جمهوری اسلامی فعالیت کنند.

به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری 598، رحمان رضایی، یکی از افراد و سلبریتی‌هایی است که به طور محرز در اغتشاشات اخیر در صفحه شخصی خود در کنار لیدرهای علیه نظام فعالیت داشته است. بعد چنین کسی اکنون به عنوان مربی تیم ملی، انتخاب شده است.

بازگشت چراغ خاموش مربی پرحاشیه به تیم ملی!

این اتفاق، علاوه بر اینکه موجب بدگمانی مردم نسبت به برخی مسئولین می‌شود، باعث می‌شود که سلبریتی‌های از این دست در آینده جری‌تر شوند و علیه نظام مقدس و مردمی جمهوری اسلامی فعالیت کنند.

آقایان مسئول، اگر در بازی های آینده تیم ملی حاشیه های چندبرابر جام جهانی تکرار شد تعجب نکنین؟ 

هک شدم!

رحمان رضایی درباره استوری منتسب به خودش همه‌چیز را تکذیب کرد و تقصیر را متوجه رسانه‌های آن طرف آبی کرد که بیش از اندازه به این موضوع دامن زده‌اند.

بازگشت چراغ خاموش مربی پرحاشیه به تیم ملی!

او گفت: «روز هفدهم آبان صفحه اینستاگرامم را هک کردند و مطلبی تند از قول من منتشر کردند. بلافاصله روز بعد از طریق پلیس فتا ماجرا را پیگیری کردم... رسانه‌های خارجی این مسئله را برجسته کردند و سعی کردند از آن استفاده سیاسی کنند. من اصلا وارد بحث سیاسی نمی‌شوم. به ماجرا رسیدگی کردم و شکایتم ثبت شد... نزدیک به یک دهه خارج از ایران بازی کردم. دوست داشتم تجربیاتم از لیگ ایتالیا را به ایران بیاورم. علی‌رغم پیشنهادات خوبی که برای مربیگری داشتم، دوست داشتم در خدمت ایران و جوانان مملکتم باشم. امیدوارم بتوانم در راه پیشرفت فوتبال سهم بسزایی داشته باشم... این اتفاق زندگی شخصی‌ام را تحت تأثیر قرار دارد. خوشبختانه با شکایتم توانستم این مسئله را اطلاع بدهم».

او در پایان اظهار داشت: این اتفاق زندگی شخصی‌ام را تحت تاثیر قرار دارد. خوشبختانه با شکایتم توانستم مساله را اطلاع بدهم.

حالا چند سوال مطرح است:

چرا ایشان همان موقع این حرف‌ها را نزد؟

چرا همان زمان یه استوری نگذاشت و این مطلب را تکذیب نکرد؟

چرا سند شکایت به پلیس فتا را منتشر نمیکند؟

چرا صفحه دیگر بازیکنان تیم ملی هک نشد؟

نکته پایانی اینکه، فارغ از هرگونه قضاوت بابت ادعای رحمان رضایی(هک شک صفحه مجازی‌اش)، کاش معلوم شود که دقیقا شرح وظایف او در کنار دیگر کمک مربیان تیم ملی(حمید مطهری، آندو تيموريان،‌ سعید الهویی و احتمالا یک‌ خارجی که درآینده به تیم اضافه خواهدشد) چه میباشد تا این‌ بازگرداندن از سر لجبازی تعبیر نشود!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها