أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۴۹۷۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۴     ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
ستاد مرکزی اربعین زمان آغاز و پایان راهپیمایی اربعین سال 1402 را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598، ستاد مرکزی اربعین اعلام کرد که عملیات اربعین سال ۱۴۰۲ از اول ماه صفر (۲۷ مردادماه) آغاز می‌شود و تا ۲۵ صفر (۲۰ شهریورماه) ادامه خواهد داشت.

او با بیان این‌که مواکب عراقی از دهم ماه صفر خدمت‌رسانی خود را آغاز می‌کنند، افزود: تصمیم ستاد اربعین این شد که از اول ماه صفر تا ۲۵ ماه صفر عملیات اجرایی اربعین آغاز شود.

کوثری‌فر هچنین گفت: محوریت کمیته خدمات شهری از شهرداری تهران به سازمان شهرداری‌های کل کشور محول شد تا بتوانیم از خدمات تمام شهرداری‌های سراسر کشور بهره‌مند شویم.

از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مطرح شد. همچنین پیشنهاد شد تردد زائران در مرز بر اساس نوبت‌دهی باشد تا ازدحام در مرز صورت نگیرد. هرچند این پیشنهاد، اربعین هرسال مطرح می‌شود، اما اجرای آن همواره با مشکلاتی روبه‌رو شده و تردد از برخی مرزها را دشوار کرده است.

برای جلوگیری از ازدحام و معطلی با عراق توافق شده که گذرنامه‌های ویژه‌ و موقتی برای زائران ایرانی به منظور تردد از مرزهای عراق هنگام اربعین درنظر گرفته شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها