کد خبر: ۵۲۵۱۲۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۷     ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
شهادت جوان فلسطینی در نابلس؛
منابع خبری امروز از شهادت یک فلسطینی در نابلس خبر دادند، با شهادت این جوان ۲۲ساله فلسطینی تعداد شهدای فلسطینی از ابتدای سال جاری تاکنون به ۱۵۶ شهید افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از تسنیم، نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی سحرگاه امروز دوشنبه به اردوگاه عسکر در شرق شهر نابلس، یورش برده یک جوان 22ساله فلسطینی به‌اسم «محمد صبره» را به‌ضرب گلوله به شهادت رساندند و یک فلسطینی دیگر نیز در این حملات زخمی شد.

این درگیری پس از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه برای بررسی منزل شهید «عبدالفتاح خروشه» مجری عملیات حواره برای آماده‌سازی جهت تخریب آن آغاز شد.

ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه مدعی شد که توانسته است مجری عملیات «حواره» را بازداشت کند. عملیات استشهادی حواره در تاریخ ششم فروردین امسال انجام و منجر به هلاکت رسیدن دو صهیونیست شد.

«کتائب شهید ابوعلی مصطفی» شاخه نظامی جبهه خلق برای آزادی فلسطین مسئولیت این عملیات استشهادی را به‌عهده گرفته بود.

رزمندگان کتائب ابوعلی مصطفی موفق شده بودند یک گروه صهیونیستی را در نزدیکی گذرگاه حواره واقع در جاده اصلی شهرک حواره در جنوب نابلس مورد هدف قرار دهند.

با شهادت محمد صبره در سحرگاه امروز دوشنبه، تعداد شهدای فلسطینی از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون به 156 شهید افزایش یافت.

سقوط پهپاد ارتش اسرائیل در طولکرم

رسانه‌های عبری‌زبان اعلام کردند که یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی در جریان یورش صبح امروز به طولکرم سقوط کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که نگران دسترسی فلسطینیان به اطلاعات این پهپاد نیست و در رابطه با سقوط این پهپاد تحقیق خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها