أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۵۳۳۲
زمان انتشار: ۱۰:۰۵     ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی:
حجت‌الاسلام مؤمنی در سخنرانی آیین تعویض پرچم حرم مطهر بانوی کرامت، با بیان اینکه این حرم مأمن و پناهگاه همه مردم است، اظهار کرد: امام جواد علیه السلام فرمودند زیارت حضرت معصومه سلام الله علیها از بین برنده غم‌ها و مشکلات است.

به گزارش پایگاه خبری 598، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی در سخنرانی آیین تعویض پرچم حرم مطهر بانوی کرامت که در صحن امام رضا علیه السلام آستان مقدس برگزار شد، با بیان اینکه این حرم مأمن و پناهگاه همه مردم است، اظهار کرد: امام جواد علیه السلام فرمودند زیارت حضرت معصومه سلام الله علیها از بین برنده غم‌ها و مشکلات است.

وی با بیان اینکه افراد زیادی در حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها حاجت گرفته‌اند و زندگی شان متحول شده است، افزود: امام رضا علیه‌السلام فرمودند هر کسی خواهرم را زیارت کند گویا من را زیارت کرده و فرموند هر کسی خواهرم معصومه را در قم زیارت کند بهشت بر او واجب می‌شود.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه امام رضا علیه السلام به سعد فرمودند قبری از ما نزد شما است و هر کسی او را زیارت کند بهشت بر او واجب است، گفت: امام در ادامه فرمودند اگر خواستی آن قبر را زیارت کنی با این کلمات زیارت کن و زیارتنامه حضرت معصومه سلام الله علیها را انشا کردند.

وی با بیان اینکه حرم حضرت معصومه سلام الله علیها محلی است که یکی از ۸ در بهشت از این مکان باز می شود، خاطرنشان کرد: در روایت است که امام فرمودند قم شهر ما و شهر شیعیان ما است و در روایت دیگری آمده است که قم را قم نامیدند زیرا اهل آن در کنار امام زمان (عج) قیام می‌کنند و زمینه ظهور امام زمان(ع) را مهیا می کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی با بیان اینکه حضور در شهر قم آرزوی اولیاء خدا بوده است، گفت: قم آشیانه و محور حضور اهل بیت(ع) است و دشمنانی که می خواهند مردم را از حول محور اهل بیت(ع) پراکنده کنند برای این شهر نقشه کشیده اند.

وی با بیان اینکه اینجا محلی است که انقلاب حول محور آن شکل گرفته است، افزود: خدا به حضرت معصومه سلام الله علیها هم ولایت تکوینی داده است و ایشان در قیامت از همه شیعیان دست گیری و شفاعت می کنند.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: حرم حضرت معصومه سلام الله علیها ملجأ و پناهگاه است و کسانی که برای این شهر نقشه می کشند و در صدد براندازی این نظام هستند بدانند که هیچ گاه به آرزوی خود نخواهند رسید و پرچم اهل بیت علیهم السلام در هیچ کجای عالم مانند ایران برافراشته نخواهد ماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها