أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۵۶۲۶
زمان انتشار: ۱۰:۱۷     ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
گیس بریده!
وزیرخارجه بلژیک که روزگاری به نشانه همبستگی با زن، زندگی، آزادی موهای خود را بریده بود و منتظر براندازی نظام جمهوری اسلامی بود، مجبور به آزادی دیپلمات بی گناه کشورمان شد!

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری 598، وزیرخارجه بلژیک که روزگاری به نشانه همبستگی با زن، زندگی، آزادی موهای خود را بریده بود و منتظر بزاندازی نظام جمهوری اسلامی بود، مجبور به آزادی دیپلمات بی گناه کشورمان شد!

اسدالله اسدی، دیپلمات زندانی کشورمان در بلژیک آزاد شد. با میانجیگری عمان اسدالله اسدی دیپلمات ایرانی با یک بلژیکی مبادله و پس از مسقط به کشورمان بازگشت.

اسدی، دبیر سوم سفارت کشورمان در اتریش بود که به اتهام‌های واهی حدود ۵ سال در بلژیک زندانی بود.

وزرات امور خارجه کشورمان پیش از این، زندانی شدن دیپلمات ایرانی را نقض مصونیت دیپلماتیک و بدعتی غیرقابل قبول دانسته بود. اسدی، سرانجام امروز با وساطت کشور عمان، آزاد و به به کشور بازگشت.

وزیر خارجه بلژیک سر عقل آمد/ دیپلمات زندانی کشورمان در بلژیک پس از  ۵ سال آزاد شد

این در حالی است که وزیرخارجه بلژیک چندماه قبل تحت تاثیر منافقین موهایش را به بهانه جنبش زن زندگی آزادی کوتاه میکرد فکرش را نمیکرد روزی مجبور به کوتاه آمدن از مواضغ خود باشد.

گفتنی است؛ اسدالله اسدی دیپلمات به گروگان گرفته شده ایران در بلژیک عصر امروز(جمعه 5 خردادماه) وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد و مورد استقبال علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت و کاظم غریب آبادی معاون بین‌الملل قوه قضائیه و رئیس ستاد حقوق بشر قرار گرفت. وی یکی از دیپلمات‌های ایران در وین بود که ۹ تیر ۱۳۹۷ با طراحی رژیم صهیونیستی و عاملیت برخی سرویس‌های امنیتی اروپایی، در آلمان به گروگان گرفته شده بود و پس از آن به بلژیک منتقل شد.

خشم گروهک تروریستی منافقین از رهایی دیپلمات ایرانی

پس از منتشر شدن خبر آزادی اسدالله اسدی، گروهک تروریستی منافقین با صدور بیانیه ای با نمایان کردن عصبانیت خود، رضا پهلوی را عامل این شکست بزرگ دیپلماتیک معرفی کرد رضا پهلوی چندی قبل با حضور در پارلمان بلژیک مجاهدین خلق را یک گروه دیکتاتور و تروریست معرفی کرده بود.

وزیر خارجه بلژیک سر عقل آمد/ دیپلمات زندانی کشورمان در بلژیک پس از  ۵ سال آزاد شد

اسدی سال ۹۷ با توطئه از پیش تعیین شده گروهک منافقین و در یک سناریویی احمقانه به اتهام طرح ریزی عملیات کشتن عوامل فرقه ی رجوی دستگیر و مجرم شناخته شده بود.

زمانی‌که مقامات دولت بلژیک لفاظی می‌کردند در گفت‌وگوهای تلفنی درخواست تعامل بزرگ داشتند!

محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور در توئیتر خود نوشت: آزادی دیپلمات مقاوم ایرانی اسدالله اسدی یک پیروزی برای ملت ایران است. در زمانی‌که مقامات دولت بلژیک در پارلمان و رسانه لفاظی می‌کردند در گفت‌وگوهای تلفنی درخواست تعامل بزرگ داشتند.

وزیر خارجه بلژیک سر عقل آمد/ دیپلمات زندانی کشورمان در بلژیک پس از  ۵ سال آزاد شد

وی در ادامه آورده است: تاکید آیت الله رئیسی این بود که گام اول برای تعامل، آزادی دیپلمات ایرانی است. حالا مسیر باز است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها