أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۵۲۵۹۸۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۹     ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
یک رسانه یونانی خبر داد ریکاردو ساپینتو با باشگاه الغرافه قطر مذاکره کرده و احتمالا جایگزین سرمربی پرتغالی این تیم می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از مهر، ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل پرفراز و نشیب در این تیم، سرانجام ایران را ترک کرد.

ساپینتو نه تنها در مسابقات لیگ برتر به جام نرسید و بعد از پرسپولیس و سپاهان در رده سوم قرار گرفت که حتی در جام حذفی هم کاری از پیش نبرد و با قبول شکست برابر پرسپولیس در فینال، این قهرمانی را هم به رقیب دیرینه واگذار کرد.

با باخت استقلال به پرسپولیس در فینال، انتقادها از این مربی پرتغالی بالا گرفت و حتی سرپرست مدیرعاملی استقلال اعلام کرد که پیشنهاد ساپینتو را برای بالا رفتن مبلغ قراردادش نپذیرفته.

این در حالی است که ساپینتو هم شب گذشته تاکید کرد که همچنان منتظر باشگاه استقلال می‌ماند و قصد دارد یک فصل دیگر در این تیم مربیگری کند؛ هرچند که نشانه‌های باشگاه استقلال حاکی از این است که این قرارداد تمدید نخواهد شد.

همزمان با این اتفاقات سایت sportal یونان خبر داد ساپینتو مذاکراتی با باشگاه الغرافه قطر داشته تا جانشین «پدرو مارتینز» مربی پرتغالی این تیم بشود.

این خبر از آنجا برای سایت sportal اهمیت داشته که هر دو مربی سابقه کار در تیم‌های یونانی را داشته‌اند.

به نوشته این سایت، مارتینز بعد از کسب نتایج ضعیف از الغرافه کنار گذاشته می‌شود و احتمالاً ساپینتو راهی این تیم خواهد شد.

ساپینتو به الغرافه قطر می‌رود/ سرمربی استقلال جانشین هموطنش میشود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها