کد خبر: ۵۲۶۴۲۰
زمان انتشار: ۱۰:۱۲     ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
زمان برگزاری مراسم تشییع شهید «محمد قنبری» مأمور پلیس ایذه که عصر روز گذشته توسط بستگان مادری کیان پیرفلک به شهادت رسید، اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از تسنیم، مراسم تشییع شهید محمد قنبری، امروز دوشنبه 22 خرداد ماه ساعت ١٨ در محل فرماندهی فراجا استان خوزستان برگزار می‌شود.

همچنین پیکر پاک این شهید راه امنیت سه شنبه ساعت 10 صبح در شهرستان ایذه و سپس ساعت ١٦ در باغملک تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

چرا باید با مادر کیان پیرفلک بابت جنایت جدید در ایذه برخورد شود؟

عصر روز گذشته، در جریان برگزاری مراسم تولد کیان پیرفلک، پویا مولایی پسرعموی مادر کیان، با خودروی شخصی به سمت مأموران پلیس هجوم برد و باعث شهادت سروان محمد قنبری از مأموران پلیس ایذه شد.

 ضارب در 2 نوبت ماموران انتظامی را زیر گرفت

دادستان ایذه جزئیات ماجرای منجر به شهادت مأمور نیروی انتظامی در این شهرستان را تشریح کرد.

یار محمد رسالتی دادستان ایذه، گفت: عصر امروز یک خودرو با هویت مشخص در یکی از مبادی ورودی شهرستان با سرعت و به صورت عمدی به نیروهای مستقر در ایست بازرسی برخورد کرد که یکی از مأموران در صحنه به شهادت رسید.

دادستان ایذه افزود: وی سپس با دور زدن و برخورد با یکی از سربازان وظیفه، موجب ایراد صدمات بدنی به این سرباز شد و خود نیز با تیراندازی از سوی ماموران زخمی شد که پس از اعزام به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرد.

رسالتی گفت: حال سربازی که خودروی متهم با وی برخورد کرده مساعد است و تلاش برای مشخص شدن انگیزه متهم ادامه دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها