کد خبر: ۵۲۶۶۷۴
زمان انتشار: ۰۹:۱۲     ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
لوپز نیامده، رفت
با شنیدن اظهارات سرپرست موقت باشگاه استقلال شاید در ظاهر این ذهنیت در شنونده ایجاد شود که باشگاه اساساً تمایلی برای همکاری با لوپز نداشته و حضور او در ایران و بازدید از باشگاه استقلال نوعی نمایش بوده که مسئولان این باشگاه را متمایل به استخدام سرمربی خارجی نشان دهند.

به گزارش پایگاه خبری 598، حجت کریمی، سرپرست موقت باشگاه استقلال درباره اینکه چرا مذاکرات با لوپز خیلی زود به بن‌بست خورد، این توضیحات را داده است: «پس از اینکه ما با ساپینتو قطع همکاری کردیم، درخواست دادیم برخی گزینه‌ها را بررسی کنیم. لوپز هم برای ما رزومه فرستاد و او را دعوت کردیم که به ایران آمد‌‌. برخی مسائل بود و اتفاقاتی افتاد که در موردش نمی‌خواهم الان صحبت کنم. پس از ورود لوپز جلسه‌ای با او داشتیم تا از امکانات ما بازدید کند‌. روزی که با لوپز جلسه داشتم، مسائلی عنوان شد که یکی از آنها بحث زیرساخت‌ها بود. لوپز گفت استقلال زیرساخت‌ ندارد تا من به‌عنوان یک مربی حرفه‌ای در این تیم حضور پیدا کنم. لوپز بعد از بازدید از زیرساخت‌های استقلال گفت این باشگاه زیرساخت‌های لازم را برای کار کردن ندارد. نشست خبری لوپز هم برای احترام به خبرنگارانی بود که چند ساعت مقابل باشگاه حضور داشتند.»

با شنیدن اظهارات حجت کریمی شاید در ظاهر این ذهنیت در شنونده ایجاد شود که سرمربی اسپانیایی تمایلی برای همکاری با استقلال نداشته اما پرواضح است که باشگاه استقلال اساساً تمایلی برای همکاری با این مربی نداشته و حضور لوپز در ایران و بازدید از باشگاه استقلال نوعی نمایش بوده که مسئولان این باشگاه را متمایل به استخدام سرمربی خارجی نشان دهند.

مدیران باشگاه استقلال اما به دلایلی از انتخاب سرمربی خارجی صرف‌نظرکرده‌اند و همان طور که در صحبت‌های اخیر حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان نیز آشکار شد، باشگاه استقلال از هفته پیش به‌دنبال جذب مربی داخلی بوده و روشن نیست که چرا برای حضور این مربی هزینه شده است.

اینکه گفته شد لوپز تمام هزینه‌های سفر خود به ایران را پرداخت کرده نیز خبر صحیحی نبود و باشگاه استقلال تمام هزینه‌های ترانسفر و اقامت این مربی را پرداخت کرد تا فقط یک نشست خبری پرحاشیه در باشگاه استقلال برگزار شود و کلی انتقاد روی دست مدیران این باشگاه باقی بماند.

آنچه مسلم است مدیران باشگاه استقلال اگر حقیقتاً دنبال سرمربی خارجی بودند با گزینه‌های شایسته‌تر وارد مذاکره می‌شدند تا این چنین باشگاه دچار سردرگمی نشود و برای انتخاب سرمربی ایرانی نیز با تردید روبه‌رو نباشد. به هرحال ماجرای لوپز تمام شد و این مربی نیامده به کشورش بازگشت و این سفر در عمل هیچ سود و فایده‌ای برای باشگاه استقلال نداشت.

منبع: ایران ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها