کد خبر: ۵۲۷۰۰۵
زمان انتشار: ۱۰:۲۲     ۰۱ تير ۱۴۰۲
با پایان قرارداد ۲ ساله امیر با پونفرادینا، او اکنون بازیکن آزاد است و از آنجایی که در فهرست اخیر تیم ملی حضور نداشت، تعطیلات خود را سپری می‌کند تا در نهایت برای آینده ورزشی خود تصمیم بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از همشهری آنلاین: آنگونه که رسانه رادیو مارکا اسپانیا گزارش داده،  امیر عابدزاده مورد توجه آلباسته قرار گرفته است. باشگاهی که فصل قبل در لالیگا ۲ در رده ششم قرار گرفت و راهی پلی‌آف صعود به لالیگا شد اما با شکست برابر لوانته،  نتوانست به بالاترین سطح از رقابت‌های باشگاهی در اسپانیا برسد. رادیو مارکا با تیتر «امیر در دستور کار آلباسته است» ، نوشت: «قرارداد این دروازه‌بان ایرانی با پونفرادینا،  باشگاهی که در دو فصل اخیر در آنجا بازی کرده است،  به پایان رسید.
بر اساس اطلاعاتی که رادیو مارکا آلباسته دریافت کرده،  برای تقویت دروازه تیم،  امیر عابدزاده مورد نظر این باشگاه است و جذب او در دستور کار آلفونسو سرانو،  مدیر ورزشی آلباسته قرار دارد و او برای کسب اطلاعات از این گلر،  تحقیقات خود را آغاز کرده. این دروازه‌بان ایرانی ۳۰ ساله است و در فصل گذشته در ۳۰ بازی لیگ،  از دروازه پونفرادینا دفاع کرده و ۳۸ گل دریافت کرده است. فصلی که پونفرادینا در نهایت به دسته پایین‌تر سقوط کرد.
دروازه، یکی از پست‌هایی است که مدیریت ورزشی آلباسته می‌خواهد آن را تقویت کند. با پایان قرارداد ۲ ساله امیر با پونفرادینا،  او اکنون بازیکن آزاد است و از آنجایی که در فهرست اخیر تیم ملی حضور نداشت،  تعطیلات خود را سپری می‌کند تا در نهایت برای آینده ورزشی خود تصمیم بگیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها