کد خبر: ۵۲۸۵۳۴
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
تلاش پاری‌سن‌ژرمن برای به خدمت گرفتن جانشین کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، رسما آغاز شده است و او دیگر ستاره اصلی این تیم نیست.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، پاری سن ژرمن برای تقویت تیمش و انجام خریدهای ضروری وارد بازار نقل و انتقالات شده و حقیقت این است که آنها خودشان را برای جدایی امباپه آماده می‌کنند.

هرچند او هنوز تصمیمی برای ترک این باشگاه در این تابستان ندارد و مدیران این باشگاه اطمینان دارند که او تصمیم دارد در تابستان سال آینده به عنوان بازیکن آزاد جدا شود، اما به دنبال بازیکنانی‌اند که بتوانند جای خالی او را در این تیم پر کنند.

پیوستن عثمان دمبله به این باشگاه قطعی شده است و آنها حالا در جست‌وجوی یک مهاجم هستند. جذب هری کین دیگر ممکن نیست، چون او در یک‌قدمی پیوستن به بایرن مونیخ است و تصمیمش را در این زمینه گرفته است.

پی اس جی چند روز قبل جویای شرایط کولو موانی، ستاره آینتراخت فرانکفورت، شد اما حالا به نظر می‌رسد که بهترین گزینه برای آنها گونچالو راموس است. تنها مشکل اینجاست که پی اس جی مایل نیست مبلغ 80 میلیون یورو برای جذب این مهاجم جوان پرداخت کند.

1903977

این شرایط باعث شده روز گذشته حتی صحبت‌هایی درباره احتمال جذب این بازیکن به صورت قرضی با گزینه خرید برای سازگاری این باشگاه با قوانین فرپلی مالی مطرح شد. 

تمامی این اقدامات حاکی از این است که پی اس جی در تلاش است تا بدون حضور ستارگانش در اولین فصل نشستن لوئیس انریکه روی نیمکت این تیم پیش برود. بدون شک اگر آنها قصد دارند امباپه را روی نیمکت قرار دهند، باید حداقل بازیکنانی داشته باشند که بتوانند جای خالی این بازیکن را پر کنند و نباید فراموش کرد که پر کردن جای خالی یکی از بهترین بازیکنان دنیا کار راحتی نیست.

به نظر می‌رسد که پی اس جی قصد دارد هر بازیکنی که احساس می‌کند بخشی از پروژه این تیم نیست را کنار بگذارد و مشخص است که امباپه تاریخی برای پایان دوران حضورش در پاریس معین کرده است. با وجود اینکه او یکی از بازیکنان دست‌نیافتنی در ترکیب پی اس جی بود، الخلیفی در مراسم معارفه انریکه مدعی شد که این باشگاه فراتر و مهم‎‌تر از هر بازیکنی است.

مدیران این باشگاه معتقد هستند که حتی اگر امباپه به فروش نرسد، این باشگاه می‌تواند تضمین بستن تیمی قدرتمند را برای فصل آینده بدهد. تصمیم نهایی این باشگاه بارها از طریق بسیاری از شبکه‌های اطلاع‌رسانی منتشر شده است.

1905361

حذف تصویر امباپه از فهرست بازیکنان این تیم در سایت رسمی باشگاه جنجال زیادی به پا کرد، هرچند آنها بعدتر مدعی شدند که این اتفاق به خاطر غیبت او در تور پیش فصل بوده، اما نباید این را فراموش کرد که اگر او در مرکز این پروژه ورزشی حضور نداشته باشد، نمی‌تواند چهره‌اش را همچنان در مرکز توجه حفظ کند.

روزنامه لوپاریزین روز گذشته اعلام کرد که لوئیس کامپوس، مشاور ورزشی پی اس جی، که فصل گذشته موفق شد قرارداد امباپه را تمدید کند و ورودی درخشان به این باشگاه داشته باشد، ممکن است به زودی از این باشگاه جدا شود. هرچند پی اس جی مانند خبر تصمیم انریکه برای جدایی، این اخبار را هم تکذیب خواهد کرد.

مشخص است که عدم موفقیت ورزشی کریستوف گالتیه روی نیمکت پی اس جی باعث شده که شرایط او هم متزلزل شود، اما مدیران پی اس جی اخیرا ارائه پیشنهاد به پائولو مالدینی برای این پست را هم تکذیب کرده بودند. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها