کد خبر: ۵۲۸۷۴۹
زمان انتشار: ۰۹:۵۵     ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
تروريست‌هاي رسانه‌اي-مجازي؛
همزمان با حادثه تروریستی در شاهچراغ، تروریست‌های مجازی در حال لجن پراکنی‌اند. تروريست‌هاي رسانه‌اي-مجازي صد پله خطرناك‌تر از تروريست‌هاي واقعي‌ اسلحه به دستند.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری 598، تروريست‌هاي رسانه‌اي-مجازي صد پله خطرناك‌تر از تروريست‌هاي واقعي‌ اسلحه به دستند. پس از اينكه در ميداني، خياباني، مراسمي، جايي بمبي تركید و گلوله‌اي شليك شد و خوني ریخت، گروهي زن و مرد شيك‌پوش وارد میدان شده و تبرئه قاتلین را در دستور کار خود قرار میدهند. 

در این راه برخی اصلاح طلبان عقب نمانده و با انتشار پست هایی نمک به زخم خانواده های شهدای حملات تروریستی می ریزند.

در هر جای دنیا هرکسی با هر دین و مذهبی و با هر افکار سیاسی‌ای اولین واکنشش به یک حمله تروریستی، محکوم کردن آن اقدام است فقط اپوزیسیون ایرانن که این مشخصه بارز انسانی رو ندارن! 

«هادی مهرانی» تنها یک مشت از خروار تروریست های مجازی است. وی بلافاصله پس از اقدام تروریستی حرم شاهچراغ با انتشار توییتی در نقش پیاده نظام دشمن وارد میدان شده و سعی در بهم زدن آرامش مردم و سفید کردن تروریست ها را داشت.

فاز بعدی حمله به شاهچراغ؛ اینبار تروریست‌های مجازی به خط شدند

مهرانی فردی است که خود را «با افتخار اصلاح‌طلب» می خواند و در فضای مجازی محتواهایی هتاکانه و تمسخرآمیز و حتی جنسی دارد. این فرد خود را «مدیرمسوول پایگاه خبری جانبازان اصلاح‌طلب» معرفی می کند. 

البته حقیقت این است که فرد مورد اشاره، بسیار کوچک‌تر از آن است که فی‌نفسه ارزش یک گزارش خبری را داشته باشد، لیکن بررسی این نمونه در یک چشم‌انداز بزرگ‌تر، می تواند به شناخت فضای عمومی ذهنیت وابستگان به جریان اصلاحات نسبت به نظام، ارزش‌های رسمی آن و حتی اعتقادات و باورهای مذهبی کمک کند. به عبارت دیگر، «هادی مهرانی»، تنها یک مصداق و یک چهره بی‌نقاب از ذهنیت و تفکر رایج در حلقه‌ها و محافل جریان موسوم به «اصلاح‌طلب» است. بی‌تردید آن‌چه که در توئیت‌های این فرد عینیت می یابد، محصول رسوب خودآگاه یا ناخودآگاه آن‌ تفکرات و مواضعی است که در محافل و گعده‌های این جریان در جریان است.

در ادامه فقط به تعدادی از توییت های توهین آمیز مهرانی برای شناخت بیشتر اشاره می شود:

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها