کد خبر: ۵۲۹۵۷۸
زمان انتشار: ۱۵:۰۵     ۱۹ شهريور ۱۴۰۲
پس از انتشار ویدیویی از اندرسون تالیسکا، هواداران خواستار برخورد با این بازیکن شده اند.

به گزارش پایگاه خبری 598، انتشار ویدیویی از ستاره برزیلی النصر در دبی، مشکلاتی را برای این بازیکن ایجاد کرده است. جایی که اندرسون تالیسکا در کنار یک استخر، مشغول کشیدن قلیان است و تصاویر آن به سرعت در فضای مجازی وایرال شده است.

تالیسکا که پس از دیدار برابر شباب الاهلی دچار آسیب دیدگی شده بود و دو روز است که به تمرینات النصر بازگشته، در روزهای نقاهت خود، راهی دبی شده بود و حالا نیز انتشار ویدیویی از این بازیکن در شبکه های اجتماعی، حسابی جنجال به پا کرده است.

رسانه سعودی اسپورت در این خصوص نوشته است: ویدئویی در توییتر منتشر شده که در آن اندرسون تالیسکا برزیلی در حال کشیدن قلیان دیده می شود، رفتاری که برای یک ستاره بین المللی نامناسب است.

عکس| جنجال در اردوی النصر قبل بازی با پرسپولیس/ ستاره گلزن شوالیه‌ها قلیانی شد!

سلطان الزایدی، روزنامه‌نگار ورزشی درباره این ویدیو گفت: تالیسکا باید نقش خود را درک کند، چنین رفتاری غیرقابل قبول است. حتی اگر این بازیکن محبوب هواداران هم باشد، کلیپی که از او در همه جا پخش می شود، شایسته فوتبالیستی نیست که در باشگاهی بزرگ و تاریخی به نام النصر بازی می کند!

النصر در آخرین نقل و انتقالات تابستانی خواستار جدایی تالیسکا شد اما وینگر برزیلی حاضر به ترک این تیم نبود. او سالانه ۹ میلیون دلار حقوق دریافت می کند و ۳ فصل از قراردادش باقی مانده است، یعنی هزینه جدایی او ۲۷ میلیون دلار است.

منبع: ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها