کد خبر: ۵۲۹۷۲۵
زمان انتشار: ۱۰:۲۱     ۲۸ شهريور ۱۴۰۲
چرا ضدانقلاب از باخت یزدانی خوشحال شد؟
ما حسن یزدانی رو فقط یه قهرمان کشتی نمی‌دانستیم بلکه حسن رو یه پهلوان میدیدیم در مرام پهلوانی اصل بر دفاع از ارزش و اعتقاد است، نه قهرمان شدن.

به گزارش پایگاه خبری 598، شکست براندازان در سالگرد فتنه "زن زندگی آزادی" علی رغم آنکه ضد انقلاب و رسانه‌های فارسی زبان معاند تمام اخبار خود را بر سالگرد اعتراضات متمرکز کرده و خواهان حضور مردم در خیابان‌ها شده بودند برای آنان گران تمام شد. 

این شکست و سرخوردگی اپوزیسیون حقیقتی است که خود آنها نیز بر آن باور دارند و به دنبال هر فرصتی هستند که با عقده گشایی هایی این شکست خود را بپوشانند. 

چرا ضدانقلاب و اصلاح‌طلبان از باخت یزدانی خوشحال شدند؟

همراهی و همصدایی اصلاح‌طلبان با ضدانقلاب به مرحله خطرناکی رسیده است در حدی که رفتارها و عملکرد آن‌ها دقیقا رونوشتی از اپوزیسیون است. در مسابقات بین المللی ورزشی که بُرد و باخت برای هر ورزشکاری امری بدیهی است و هر کسی پیروزی هموطن خودش را آرزو می‌کند، افرادی به عنوان منتقد حکومت در کنار ما زندگی می‌کنند که حتی به افتخارات ملی ایران هم رحم نمی‌کنند و خواهان شکست دائمی برای ایران و ایرانی جماعت هستند. جالب‌تر اینکه خودشان را هم وطن‌پرست می‌نامند!

1
 
2

در مسابقات اخیرا بلگراد برای کشتی آزاد که ایران با دو مدال نقره و یک مدال طلا سهمیه المپیک را به راحتی کسب کرده است رفتاری غیراخلاقی از ضدانقلاب و برخی از اصلاح‌طلبان دیده شد. مثلا ابراز خوشحالی از باخت پهلوان حسن یزدانی در مقابل حریف قدیمی و آمریکایی‌اش که باعث بهت و ناراحتی مردم از چنین واکنشی شده بود، آن‌ها حتی در فضای مجازی هشتگ #تیلور_مچکریم هم زده بودند تا بیش از پیش خودشان را منافقانی به دور از ارق ملی نشان دهند.

در مقابل این اقدام منافقانه، کاربران فضای مجازی به مقابله با این اکانت های ضدایران پرداختند و به انتشار پیام هایی با محتوای حمایت از حسن یزدانی پرداختند:

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها