کد خبر: ۵۲۹۷۷۹
زمان انتشار: ۱۴:۵۱     ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال در پی اظهارات اخیر کارلوس خاویر کاپیتان سابق تیم اسپورتینگ لیسبون تشکیل جلسه خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از سایت مایس‌فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال پس از اظهارات کارلوس خاویر، ملی‌پوش سابق پرتغالی، درباره مهدی طارمی، مهاجم ایرانی باشگاه پورتو، اقدام انضباطی علیه اسپورتینگ را آغاز کرد.

بازیکن سابق اسپورتینگ در تلویزیون پرتغال علیه مهدی طارمی صحبت توهین‌آمیزی داشت و گفت:‌ «وقتی این مسلمان آمد پرتغال حتی شناکردن بلد نبود و حالا فقط شیرجه‌زدن را یاد گرفته است.»

با توجه به اینکه این کانال تلویزیونی زیر نظر باشگاه اسپورتینگ‌لیسبون اداره می‌شود، اکنون کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال قصد ورود به آن را دارد و قرار است درباره این ماجرا تصمیم‌گیری کند. به نظر می‌رسد رای این پرونده هفته آینده اعلام شود و باید دید این کمیته چه تصمیمی خواهد گرفت.

پورتو سه‌شنبه‌شب در هفته نخست دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا توانست شاختاردونتسک اوکراین را سه بر یک شکست دهد. وندرسون گالنو در دقایق ۸ و ۱۵ و مهدی طارمی در دقیقه ۲۹ برای پورتو گلزنی کردند تا این تیم پرتغالی پیروز میدان شود. تک گل شاختار توسط کسلی به ثبت رسید.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها