کد خبر: ۵۲۹۹۰۶
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۰۳ مهر ۱۴۰۲
تاتا مارتینو، مربی اینتر میامی، حاضر نشد حضور لیونل مسی در فینال جام آزاد آمریکا را تضمین کند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، بامداد امروز اینترمیامی بدون لیونل مسی که به دلیل مشکل عضلانی غایب بود در ارولاندو برابر حریفش متوقف شد. جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس نیز در این بازی غایب بودند.
جراردو مارتینوی آرژانتینی، سرمربی اینتر میامی، پس از تساوی 1-1 تیمش مقابل اورلاندو سیتی در MLS گفت که حضور لیونل مسی آرژانتینی در فینال جام آزاد آمریکا، چهارشنبه آینده مقابل هیوستون دینامو، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. 

1929156

مارتینو گفت: «تعیین درصد برای حضور مسی در فینال بسیار دشوار است و ما روز به روز وضعیت او را بررسی می‌کنیم. ما شرایط لئو را ارزیابی خواهیم کرد. ابتدا به آنچه که او به من می‌گوید، توجه خواهم کرد و سپس با پزشکان در مورد خطر حضور او در میدان مشورت خواهم کرد. در نهایت یک تصمیم درست خواهیم گرفت.»

مارتینو در مورد غیبت بوسکتس نیز گفت: «بوسکتس مشکل میگرن داشت و دچار مشکل بینایی شده بود اما فکر نمی‌کنم برای چهارشنبه مشکلی داشته باشد.»

1928965

مارتینو در مورد تساوی تیمش و شانس حضور در پلی‌آف MLS گفت: «بعداً خواهیم دید که این یک امتیاز چقدر مفید است اما در مجموع تک امتیاز خوبی بود. تنها چیزی که از بازیکنان خواستم این بود که به گونه‌ای بازی کنند تا حداقل یک امتیاز بگیریم تا در راه کسب سهمیه پلی‌آف به ما کمک کند. ما شانس کمی داریم، اما به مبارزه ادامه می‌دهیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها