کد خبر: ۵۳۱۵۶۱
زمان انتشار: ۱۴:۵۳     ۲۴ آبان ۱۴۰۲
مدیر رسانه ای تیم فوتبال سپاهان گفت: باید ویدیوی منتسب به امید نورافکن بار دیگر مشاهده شود و اگر بر ما ثابت شد با او برخورد خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598،  تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس روز یکشنبه ۲۱ آبان و در ورزشگاه نقش جهان رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود زردپوشان اصفهانی به پایان رسید. در جریان این بازی، امید نورافکن مدافع تیم سپاهان که به دلیل عدم صدور کارت بازی نمی‌تواند این تیم را در دیدارهای لیگ برتر همراهی کند در مواجه با هواداران پرسپولیس حرکت ناشایستی را به سوی آنان انجام داد که این موضوع با واکنش باشگاه پرسپولیس همراه شد و مدیران این باشگاه از سپاهان و امید نورافکن به مراجع قضائی فدراسیون فوتبال شکایت کردند.

در همین خصوص مسعود سعیدی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: هنوز ویدئوی منتسب به نورافکن را مشاهده نکرده‌ایم و اگر اثبات شود که آن شخص امید نورافکن بوده است، قطعاً با او برخورد خواهد شد.

لازم به ذکر است که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم روز گذشته اعلام کرده بود که جلسه رسیدگی به پرونده تخلف نورافکن روز یکشنبه ۲۸ آبان برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها