کد خبر: ۵۳۱۶۷۳
زمان انتشار: ۱۵:۰۵     ۲۸ آبان ۱۴۰۲
واشنگتن از هفتم اکتبر گذشته، هزاران نظامی در خاورمیانه مستقر کرده است بدون اینکه محل استقرار آنها را فاش کند.

به گزارش پایگاه خبری 598، رای الیوم در مطلبی با اشاره به تحرکات آمریکا و کمک های گسترده نظامی واشنگتن به رژیم صهیونیستی آورده است: آمریکا هزاران نظامی و جنگنده در منطقه برای جنگ با حماس مستقر کرده است.

براساس این گزارش ، آمریکا پل هوایی با رژیم صهیونیستی برقرار کرده است و هواپیماها روزانه فرود می‌آیند و محموله های خود را تخلیه می‌کنند. این کشور پهپادهای انتحاری و موشک‌های ضد استحکامات و دیگر سلاح‌های ممنوعه بین المللی و ۱۴ میلیون دلار کمک به رژیم صهیونیستی کرده است.

منابع معتبر آمریکایی و اسرائیلی اعلام کردند که واشنگتن، هزاران موشک ۱۵۵ میلی متری ضدتانک و هزاران موشک دوش پرتاب ضد استحکامات و بیش از دویست پهپاد انتحاری به تل آویو داده است. اینها بخشی از انواع تسلحیات جدید و پیشرفته است که آمریکا به متحد راهبردی خود از زمان شروع جنگ در هفتم اکتبر گذشته داده است.

فهرست کمک تسلیحاتی آمریکا به رژیم صهیونیستی بیش از دو هزار موشک «هلی فایر» هدایت شونده با لیزر است که بالگردهای آپاچی رژیم صهیونیستی از آن استفاده می‌کنند و نیز ۳۶ هزار گلوله ۳۰ میلی متری مورد استفاده بالگردهاست.

این منابع اعلام کردند که بالگردهای آپاچی بی وقفه در حال پشتیبانی از ارتش اشغالگران در مرزهای لبنان هستند.

همچنین تل آویو از آمریکا سه هزار موشک ضداستحکامات از نوع ام ۱۴۱ و نیز موشک دوش پرتاب نفوذ کننده تا عمق ۲۰ سانتیمتری خواسته است. همچنین این رژیم خواستار گلوله های خمپاره ۱۲۰ میلی متری و صد پهپاد انتحاری مجهز به دوربین ماورای بنفش شده است که توان پیمودن مسافت ۴۰ کیلومتری ظرف ۴۰ دقیقه را دارد.

همچنین رژیم صهیونیستی دو گنبد آهنین فروخته شده به نیروی زمینی آمریکا را در اختیار خواهد گرفت و این دو گنبد از طریق دریا در راه اراضی اشغالی است.

وزارت دفاع آمریکا در بیانیه ای اعلام کرده است که تسلیحات آمریکایی روزانه به اراضی اشغالی می‌رسد.

منابع هواپیمایی هم اعلام کردند که هواپیمایی ترابری آمریکایی روزانه در فرودگاه‌های رژیم صهیونیستی بر زمین می‌نشینند و تسلیحات آمریکایی را تخلیه می‌کنند و این محموله‌های از ذخایر راهبردی ارتش آمریکاست.

از سوی دیگر رسانه آمریکایی اینتراسپت گزارش داد: یکی از پایگاه‌های آمریکایی در خاورمیانه اخیرا میزبان نظامیان و جنگنده‌ها بوده است. این پایگاه نامش پایگاه هوایی «موفق السلطی» و معروف به «الارزق» است. جنگنده‌های اف ۱۵ ماه قبل به این پایگاه رسیده‌اند.

 
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها