کد خبر: ۵۳۱۷۲۶
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۲۹ آبان ۱۴۰۲
در مرحله انتخابی جام‌ جهانی ۲۰۲۲ قطر، گلی که نوراللهی دقیقه ۹۵، کمی پیش از سوت پایان داور گل پیروزی ایران مقابل لبنان را زد و کام‌بک جادویی تیم را کامل کرد حالا حالاها از یاد هواداران فوتبال نمی رود .

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از همشهری‌آنلاین: انتشار قطره‌چکانی حقایق یا به تعبیر بهتر «شایعات» در مورد چرایی اخراج احمد نوراللهی از تیم ملی همچنان ادامه دارد و شخصیت آرام و دور از حاشیه این بازیکن هم مانع از آن شده که خودش موضعی بگیرد و داستان را روشن‌تر کند.تازه‌ترین مطالبی که منتشر شده، حاکی از آن است که شماره پیراهن احمد را بدون هماهنگی با این بازیکن تغییر داده‌اند که گویا این هم یکی از عوامل ناراحتی او بوده است.

به هر حال در مورد این موضوع زیاد نمی‌شود صحبت کرد، هرچند که برخی رسانه‌ها گزارش داده‌اند امیر قلعه‌نویی به‌شدت از نوراللهی دلخور است و تا زمانی که روی نیمکت تیم ملی حضور داشته باشد، هافبک پیشین پرسپولیس را به اردو دعوت نمی‌کند. به این بهانه اما بد نیست یادی کنیم از بهترین خاطره‌ای که نوراللهی در تیم ملی ساخت.

در مرحله انتخابی جام‌ جهانی ۲۰۲۲ قطر، درحالی‌که ایران در ورزشگاه صیدای لبنان تا آخرین لحظات با یک گل عجیب و بادآورده از این تیم عقب بود، سردار آزمون دقیقه ۹۰ کار را به تساوی کشاند و نوراللهی دقیقه ۹۵، کمی پیش از سوت پایان داور گل پیروزی ایران را زد و کام‌بک جادویی و دلچسب ملی‌پوشان را کامل کرد. به‌طور قطع آن بازی حالا حالاها از یاد هواداران فوتبال در ایران نخواهد رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها