کد خبر: ۵۳۱۸۹
زمان انتشار: ۱۶:۱۰     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱

محمدرضا سرشار، نويسنده ادبيات داستاني كتاب‌هاي پيشنهادي اش را براي خريد از بيست‌وپنجمين نمايشگاه كتاب اين طور برشمرد ...

به گزارش خبرگزاري دانشجو، كتاب از آن جمله خوردني هايي است كه  مثل بقيه خوردني ها علاوه بر ظاهر داخلش بايد خوب و خوردني باشد چند صباحي است كه در خبرگزاري به عنوان ستون هلوهاي خواندني كتاب هايي از جنس تغذيه به ذهن شما معرفي مي كنيم.
 
حالا هم كه ارديبهشت آمده، براي ما جماعت دانشجو بوي كتاب بيشتر از هر بوي ديگري مشاممان را غلغلك مي دهد.
 
به نظر من نمايشگاه كتاب چيزي است شبيه ميدان تره بار آن هم در فصل تابستانش پر از ميوه هاي رنگي اما اين تويي كه بايد انتخاب كني دلت هواي خيار و پياز كرده يا ميوه اي از جنس هلو.
 
حالا در اين تابستان جهل تشنگي دانستن مارا واداشت براي اينكه گرماي سرگرداني شما را از حال نبرد؛ سبدي پر از هلوهاي خواندني برايتان هديه كنيم!
 
براي همين علاوه بر هلوهاي پيشنهادي خودمان به سراغ اهالي هنر رفتيم تا آنها هم سبدهاي پيشنهاديشان را مطرح كنند.
 
سرشار: جاده جنگ، حافظ هفت و ...
 
محمدرضا سرشار در گفت و گو با خبرنگار فرهنگي «خبرگزاري دانشجو» چند كتاب را پيشنها داد:
 
در عرصه داستاني پيشنهاد مي دهم كتاب «جاده جنگ» منصور انوري را بخوانيد، اين رمان بلند ترين رمان در تاريخ ادبيات ايران است.
 
علاوه بر اين در حيطه سفرنامه داستاني كتاب «حافظ هفت» را پيشنهاد مي دهم كه از اكبر صحرايي است، اين كتاب بر محور سفر مقام معظم رهبري به شيراز نوشته شده است.
 
در حيطه پژوهش نقد ادبي هم كتاب «مكتب هاي ادبي» نوشته شهريار زرشناس را پشنهاد مي دهم كه كاري از پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي است.
 
گفتني است، محمدرضا سرشار سرپرستي غرفه انجمن قلم را به عهده دارد و بعد از ظهرها در اين غرفه حضور دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها