کد خبر: ۵۳۲۳۷۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۱۹ آذر ۱۴۰۲
جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: در اغتشاش‌های سال گذشته متفاوت از سایر جنگ‌ها، یک جنگ تمام عیار را علیه انقلاب‌اسلامی به راه انداختند.

به گزارش پایگاه خبری 598، سردار علی‌ فدوی شنبه شب در آیین نخستین سال‌گرد شهادت حسن مختارزاده از شهیدان مدافع امنیت در شبستان امام‌(ره) حرم حضرت معصومه‌(س) در قم همچنین اظهار داشت: شیطان بزرگ آمریکا و همه کسانی که همراه او هستند، طی ۴۵ سال گذشته حتی یک پیروزی هم در برابر انقلاب اسلامی به دست نیاوردند.

وی در ادامه افزود: اگر پیروزی پیدا می‌کردند، با سلطه رسانه‌ای که در اختیار دارند گوش دنیا را کَر کرده بودند.

وی یادآور شد: طبق وعده خدا و آیه صریح قرآن، در جنگ بین حق و باطل و حزب خدا و حزب شیطان این حزب خداست که پیروز است.

فدوی همچنین بیان داشت: باید همواره رصد و مراقبت کنیم، که در حزب خدا و جبهه حق باشیم، چرا که وقتی در حزب خدا هستیم، در حزب پیروز هستیم، هیچ آدمی نمی‌خواهد در حزب شیطان که شکست خورده است، قرار داشته باشد.

جانشین سپاه پاسداران در ادامه سخنان خاطرنشان کرد: همه خبیثان جهان از همان نخستین روز پیروزی انقلاب‌اسلامی با این انقلاب دشمنی کردند ولی سال گذشته متفاوت از سایر جنگ‌ها، یک جنگ تمام عیار را علیه انقلاب اسلامی به راه انداختند.

سردار فدوی گفت: فکر می‌کردند ابزار این جنگ را به تمام معنا در اختیار دارند، و این دفعه با این ابزار می‌توانند پیروزی را به دست آوردند.

این مقام سپاه پاسداران اظهار کرد: روی آن فتنه‌ای که سال گذشته شروع کردند، خیلی حساب باز کردند، چون اگر غیر از این بود، رئیسان این خبیثان یعنی روسای جمهور آمریکا، فرانسه، نخست‌وزیر انگلیس و همه خبیثان جهان، بلافاصله پشت این فتنه در نمی‌آمدند.

فدوی ادامه داد: از سوی دیگر در داخل کشور، آنهایی که بعضا ۴۴ سال از قِبَلِ انقلاب بهره برده بودند و خودشان را نشان نداده بودند، خیلی خودشان را رسوا کردند.

وی افزود: همین حرف‌های آمریکایی‌ها را زدند، و دستورهایی که گفته بودند را اجرا کردند، ولی چون دلدادگان انقلاب‌اسلامی، جبهه حق و حزب خدا بیشمارند کاری از پیش نبردند.

جانشین سپاه همچنین تصریح کرد: دلدادگان انقلاب‌اسلامی آن‌قدر بیشمار هستند که در طول ۴۵ سال، منتظر بودند تا نوبت‌شان برسد.

وی خاطرنشان کرد: در ایام جنگ تحمیلی، و در ایام دفاع از حرم، در هر کجا می‌رفتیم، پاسداران و بسیجیان عنوان می‌کردند که چرا نوبت اعزام ما به جبهه فرا نمی‌رسد.

سردار فدوی گفت: در ماجرای سال گذشته نیز همین‌طور بود، دلدادگان پاسدار و بسیجی به صورت بی نظیر عمل کردند، بعضی از بسیجیان مثل شهید مختارزاده، وقتی می‌دیدند به حضورشان در قم نیاز کمتری وجود دارد، به تهران می‌رفتند چون احساس می‌کردند نیاز بیشتر است.

وی افزود: در حالیکه در تهران بیشمار نیرو بود و نیازی نبود ولی دلدادگان انقلاب‌اسلامی آنچنان سر از پا نمی‌شناختند که می‌خواستند خود در ماجرای دفاع از حق و حقیقت و انقلاب‌اسلامی شریک باشند و بهره‌ ببرند.

وی تاکید کرد: اساس و مبنا نیز همین است، باید به فکر خود بود نه برای این دنیا بلکه برای دنیای ابدی که ما نیاز داریم بهره در جبهه حق بودن را آنجا ببریم.

وی یادآور شد: شهید مختارزاده طلبه‌ای بود که با هماهنگی با یگان‌های تهران، به گردان‌های آنجا کمک می‌کرد.

حسن مختارزاده متولد ۱۳۸۰ طلبه پایه ۶ مدرسه علمیه عترت قم بود.

این شهید گران‌قدر فعال یگان فاتحین قم نیز بود که به‌صورت خودجوش از سال ۹۸ به‌عنوان بسیجی همکار در گردان ۶۰۲ یگان امنیتی امام علی(ع) سپاه محمد رسول الله(ص) تهران نیز فعالیت داشت.

مختارزاده در ماموریت آرام‌سازی اغتشاش‌های این شهر مصدوم شد و پس از ۲۲ روز بستری در کما هجدهم آذرماه سال گذشته به فیض شهادت نائل آمد.

جانشین سپاه در ادامه سخنان گفت: رزمندگان ما برای اینکه خبیثان دنیا به اهدافشان نرسند، زحمت مضاعفی را تقبل کردند.

وی اضافه کرد: خبیثان دنیا، کشته‌سازی را یکی از برنامه‌های خودشان قرار داده بودند، اما با دقت و تلاش زیاد این کار عقیم ماند، برای اینکه این کار عقیم بماند در آن چند ماه بیش از ۷۰ شهید دادیم.

جانشین سپاه پاسداران گفت: در این چند ماه، بسیجیان و پاسداران با دست خالی در خیابان بودند، و به مقابله با ضد انقلاب پرداختند، و این توطئه هم مانند بقیه توطئه‌ها با شکست مواجه شد.

سردار فدوی در ادامه یادآور شد: شکست دشمن به خاطر این است که وعده خدا حق است و در آن تخلفی نیست، به شرطی که ما نیز به تکلیف‌مان عمل کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعتراف آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها به شکست مفتضحانه در اغتشاش‌های سال گذشته خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها با اذعان به شکست، به اشتباه‌ محاسباتی خود اعتراف کردند.

سردار فدوی گفت: با این شکستی که مواجه شدند، وضعیت خبیثان ضد انقلاب را ببینید، همین روزها همه آنها می‌گویند هیچ گونه امیدی به این تلاش‌های خبیثانه وجود ندارد، حتی اگر کشورهایی مثل آمریکا از آنها دفاع کرده باشند.

وی تصریح کرد: این به معنای این است که قدرت انقلاب‌اسلامی به میزان زیادی اضافه شده که دشمنان از درک بزرگی آن، عاجز هستند.

فدوی همچنین با ذکر این نکته که اکنون جنگی بزرگ در غزه برقرار است خاطرنشان کرد: بیش از ۶۰ روز از آغاز جنگ سپری شده، خبیثان جبهه باطل آمریکا و همراهانش، جز کودک‌کشی و کشتن زنان و مردان کار دیگری نکرده‌اند، عمین امر باعث شده که غیر از شکست‌های تاکتیکی و عملیاتی، شکست راهبردی نیز بخورند.

جانشین سپاه تاکید کرد : شکست راهبردی این است که دروغ ۷۵ ساله صهیونیست‌ها بر قسمت اعظمی از مردم دنیا آشکار شد.

وی اضافه کرد: برای همین، در ۹۲ درصد کشورهای جهان علیه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها تظاهرات برقرار شد و از این آدم‌کشی و کودک‌کشی ارائه تصویر درستی که جز جنایت‌کاری، اِشغال‌گری و ظلم‌ چیز دیگری نبوده، عایدی برای صهیونیست‌ها نداشته است.

وی در ادامه افزود: از آن طرف، دلدادگان جبهه مقاومت و انقلاب‌اسلامی که به روش انقلاب‌اسلامی عمل کردند، در همه صحنه‌هایی که رودرویی نظامی بین صهیونیست‌ها با رزمندگان جبهه مقاومت بوده، صهیونیست‌ها ۱۰۰ درصد با شکست مواجه شدند.

سردار فدوی بیان کرد: ۴۵ سال وسط معرکه بودیم و مردم ایران نیز خودشان مجری بودند، از این‌رو این سال‌ها کفایت می‌کند که با محکم‌ترین وجه ممکن، در جبهه حق انقلاب‌اسلامی گام برداشت و هم‌افزا به همه مجموعه‌های نظام کمک کرد تا بر همه مشکل‌ها پیروز شویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها