کد خبر: ۵۳۲۶۸۳
زمان انتشار: ۱۵:۴۰     ۳۰ آذر ۱۴۰۲
در مصلی وحدت گرگان؛
رئیس جمهوربا بیان اینکه کوچکترین فساد اداری در دولت سیزدهم قابل تحمل نیست گفت: با هرکسی که فساد کند و بخواهد خودنمایی فساد داشته باشد برخورد می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری 598، ظهر امروز آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در مصلی وحدت گرگان اظهار کرد: امروز دنیا از مقاومت مردم فلسطین شگفت‌زده است.

رئیس دولت سیزدهم با اشاره به مقاومت بیش از ۷۰ روزه مردم فلسطین گفت: امروز گروه مقاومت با کمترین امکانات و تجهیزات در مقابل قدرت‌های بزرگ ایستادگی و مقاومت می‌کند.

رئیس جمهور گفت: روسای بسیاری از کشورها رسما از اعتراف می کنند و می‌پرسند که چه قدرتی در سرزمینی که بزرگترین زندان روباز جهان بوده است وجود دارد؟

آیت الله رئیسی با بیان اینکه این مسئله باعث شگفتی همه جهانیان شده‌است، تاکید کرد: ریشه این مقاومت و ایستادگی آنها از نیروی شکست‌ناپذیر مردم جمهوری اسلامی است. ما معتقدیم خون بر شمشیر پیروز است. این قدرت و اراده‌ای است که جوانان فلسطینی پیدا کرده‌اند و همه در شگفت‌اند.

وی همچنین با اشاره به اهداف پلید دشمنان نسبت به نظام جمهوری اسلامی اظهارکرد: در دهه اول دشمنان تلاش داشتند تا مانع تاسیس  نظام جمهوری اسلامی شوند که نتوانستند، در دهه دوم می‌خواستند مانع تثبیت نظام جمهوری اسلامی و در دهه سوم قصد داشتند تا از توسعه کشور جلوگیری کنند که هربار شکست خوردند و امروز مردم با اراده ایران علی‌رغم همه تهدیدها و تحریم‌ها در حوزه‌های مختلف پیشرفت کردند. امروز آگاهان جهان بدانند جوانان ما تلاش، کار می کنند ودر رشد علم و فناوری و تمامی حوزه‌ها رشد کرده و هرگز از رشد و تولید متوقف نخواهند شد.

* کوچکترین فساد اداری در دولت سیزدهم قابل تحمل نیست

رئیس‌جمهور خطاب به کارکنان و مسئولان ادارات استان گلستان اظهار کرد: امروز سمت همه ما و شما، خدمتگزاری و نوکری مردم است و تلاش کنید تا روابط سالم در ادارات و سازمان‌ها  ایجاد شود.کوچکترین فساد اداری برای ما قابل تحمل نیست و با آن برخورد خواهد شد.

آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: ممکن است دشمن بخواهد فسادنمایی کند، برنامه دولت سیزدهم این است که هرجا نکته و موضوع فساد حتی در کمترین وجه ممکن را مرتفع کند و اجازه نمی‌دهد کوچکترین فساد اداری در ادارات لانه کند.

وی با بیان اینکه کوچکترین فساد اداری در دولت سیزدهم قابل تحمل نیست گفت: با هرکسی که فساد کند و بخواهد خودنمایی فساد داشته باشد برخورد می‌کنیم.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: دشمن امید مردم را نشانه گرفته‌است و می‌خواهد امید مردم را به یاس تبدیل کند. امروز کار ما در دولت سیزدهم در هر عرصه و قشر، ایجاد امید و امیدآفرینی است. کسانی که دغدغه فساد را ندارند و قصد فسادنمایی را دارند و درصد ناامید کردن مردم دارند، بدانند مردم ایران همواره با امید زندگی می‌کنند و با امید راهی را که رهبر معظم انقلاب ترسیم کرده است را با بصیرت و حرکت مجاهدانه ادامه خواهند داد و این تداوم حرکت باعث ناامیدی دشمنان خواهد شد.

 مردم اقتدار و مولفه مهم قدرت ایران هستند

آیت‌الله رئیسی با برشمردن حضور مردم در صحنه‌های مختلف به عنوان یکی از مولفه‌های مهم قدرت در بین کشورهای جهان ابرازکرد: مهم‌ترین امتیاز و مولفه ایران در برابر دیگر کشورهای جهان، ایمان، وفاداری مردم و حضور آن‌ها در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف است که این مهمترین مولفه قدرت و امنیت ملی ما است.

رئیس جمهور پیشرفت اقتصادی در همه حوزه‌ها، مسلمان زیستن، رسیدن به یک پایه استقلال، آزادی و مقاومت و حضور نیروهای بسیج و مسلح را از دیگر مولفه‌های قدرت دانست.

رئیس دولت سیزدهم با اشاره به اینکه مردم گرگان و گلستان در حوزه‌های مختلف سیاسی امتحان خود را خوب پس دادند، یادآورشد: مردم گلستان  قبل از پیروزی انقلاب از اسلام و قرآن حمایت کردند و بعد از پیروزی انقلاب در دفاع مقدس خوش درخشیدند و شهدای بزرگی را تقدیم کردند. انسجام و وحدت مردم گلستان مثال‌زدنی است و همه اقشار و مذاهب مختلف اعم از سیستانی، ترکمن، ترک و کرد با صفا، خونگرمی و صمیمیت در کنار هم زندگی می‌کنند و به نظام جمهوری اسلامی و ارزش‌های انقلاب اسلامی وفادار هستند‌‌.

 احیا خلیج گرگان فرصت بزرگ برای منطقه و کشور

وی با اشاره به مصوبه سفر اول خود به استان گلستان افزود: درست روز بعد از سفر اول به استان گلستان، تلاش برای احیا خلیج گرگان آغاز شد و خوشبختانه امروز می‌بینیم احیای این خلیج فرصت بزرگی برای منطقه و کشور ایجاد کرده‌است.

رئیسی ایجاد اشتغال را با رونق آشوراده فرصتی مغتنم دانست و گفت: جزیره آشوراده یک فرصت برای کشور و استان است و می‌تواند در ایجاد اشتغال جوانان و مردم این روستا نقش مهمی ایفا کند.

 گلستان نخستین استان هوشمند کشور

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به تکمیل پروژه فیبرنوری در استان گلستان ادامه داد: در حوزه ارتباطات، استان گلستان عملکرد بسیار خوبی داشته و نخستین استان هوشمند کشور در احداث و ایجاد فیبرنوری است و تمام ارتباطات سطح استان از طریق فیبر نوری برقرار شده‌است.

آیت‌الله رئیسی مهمترین اولویت دولت سیزدهم را رفع تنش آبی ذکر کرد و گفت: زمانی که اسم گلستان برده‌می‌شود گمان می‌کنیم که این استان، مشکل کمبود آب نداشته باشد، اما در برخی از شهرها و روستاهای این استان بامشکل آب مواجه هستیم.

وی بیان کرد: در این دو سال دولت سیزدهم به اندازه ۱۵ سال گذشته برای بهره‌برداری سد نرماب هزینه کرده است و تا بهره‌برداری کامل این سد، هزینه‌های لازم را انجام خواهند داد تا مشکل آب منطقه و استان رفع شود.

رئیس‌جمهور ادامه داد: بودجه و اعتبارات کشور صرف اولویت دولت سیزدهم در جهت رفع مشکل آب شرب تخصیص خواهدشد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی با بیان اینکه در ابتدای دولت سیزدهم ۱۰ هزار روستاهای کشور مشکل آب شرب داشتند افزود: در این مدت به سه هزارو ۶۰۰ روستا  آب‌رسانی شد و تا پایان دولت سیزدهم به تمام روستاها آب رسانی انجام می‌شود.

 آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی

وی خاطرنشان کرد: وزیر نفت مامور شده‌است تا با همکاری هلدینگ خلیج‌فارس مشکل پتروشیمی و سهام داران مردم گلستان را حل کند‌.

رئیس جمهور ادامه داد: هلدینگ خلیج‌فارس هم موظف شد تا تا زمانی که مردم گلستان بیشترین آورده و سهم را در این ابرپروژه داشته باشند، بیشترین سهام را داشته باشد و خوشبختانه این پروژه با سرعت بالایی در حال حرکت است و این مشکل نیز با آغاز عملیات اجرایی و بهره‌برداری ان حل می‌شود.

آیت‌الله رئیسی با اشاره به منطقه نفت و گاز در گلستان نیز گفت: استحصال و تکمیل زنجیره نفت و گاز می‌تواند در گلستان تولید را افزایش داده و ارزش افزوده را بالا ببرد و اشتغال ایجاد کند.

 اصلاح راه‌های مواصلاتی با اعتبار ۴۵۰۰ میلیارد تومان

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه استان گلستان یک استان با رویکرد کشاورزی بوده و محورهای مواصلاتی در تردد کشاورزان مهم است ابرازکرد: با بررسی‌های انجام شده در سفر اول به گلستان، اصلاح راه‌های مواصلاتی استان در دستور کار قرار گرفت و امروز این راه‌ها با اعتبار چهارهزارو ۵۰۰ میلیارد تومان اصلاح شد.

وی بیان کرد: با توجه به کشاورزی بودن منطقه، در حوزه مسکن با کمبود زمین مواجه بودیم و توانستیم با رفع این مشکل،سه هزارو ۶۰۰ مسکن را تحویل متقاضیان دهیم  و در حال حاضر ۴۱ هزار واحد مسکونی نیز در بخش‌های مختلف از فوندانسیون تا مراحل نهایی در حال احداث است.

رئیس‌جمهور به سفر دولت سیزدهم و وزرا به استان‌های دیگر کشور اشاره کرد و ابرازکرد: تا زمانی که این سفرها برای مردم امیدآفرین و نشاط آور بوده و باعث حل مشکلات مردم شود ادامه خواهد داشت و تکرار خواهد شد تا شاهد رفع کامل مشکلات مردم در استان‌های مختلف باشیم.

وی خطاب به جوانان یادآورشد:دختران، پسران آینده شما روشن و تابناک است و برای ملت ایران آینده روشنی را با توجه به ترسیم‌هایی رهبر معظم انقلاب می‌بینیم. همه مردم ایران با همه توان تلاش می‌کنند؛ دولت سیزدهم هم سعی دارد تا با تمام توان به وعده‌های خود در منطقه عمل کرده و دولت صادق الوعدی باشد‌.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها