کد خبر: ۵۳۳۳۴۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۳     ۱۹ دی ۱۴۰۲
رئیس انجمن منحله صنفی روزنامه نگاران که چند سالی است متواری شده است ، در پی فاجعه و حمله تروریستی کرمان با جمع آوری امضا برای یک بیانیه به دنبال سفیدشویی اقدامات تروریستی علیه مردم ایران و ایجاد 2گانه های کاذب در اولویت امنیتی مقابله با بی حجابی یا مقابله با گروه‌های تروریستی است.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از باشگاه خبرنگاران توانا، در پی غم و اندوه مردم ایران در حمله تروریستی کرمان بسیاری از کشور‌های مختلف جهان نیز با صدور بیانیه‌های جداگانه‌ای، عملیات تروریستی کرمان را که به شهادت و زخمی‌شدن صدها تن از هم‌وطنانمان انجامید، محکوم کردند و با ملت ایران ابراز همدری کردند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی بلافاصله با صدور پیام مهمی یادآور شدند: «دشمنان شرور و جنایتکار ملت ایران،‌ بار دیگر فاجعه آفریدند و جمع زیادی از مردم عزیز را در کرمان و در فضای معطّر مزار شهیدان، به شهادت رساندند.ملت ایران عزادار شد و خانواده‌های زیادی در سوگ جگر گوشگان و عزیزان خود غرق ماتم شدند. جنایتکاران سنگدل نتوانستند عشق و شوق مردم به زیارت مرقد سردار بزرگشان شهید قاسم سلیمانی را تحمل کنند. بدانند که سربازانِ راه روشن سلیمانی هم رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد. چه دستهای آلوده به خون بیگناهان و چه مغزهای مفسد و شرارت‌زا که آنان را به این گمراهی کشانده‌اند، از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود. بدانند که این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت باذن الله.»

این پیام، خشم دشمنان جنایتکار و بدخواهان ملت ایران را برانگیخت و طبق معمول درصدد مواجهه با آن برآمده اند.

هر چند که منشا و عامل حملات تروریستی در ایران، مشخص و مبرهن است، عده‌ای خارج نشین ، سعی کرده‌اند جامعه را قطبی کنند و با گل آلود کردن آب، ماهی خود را بگیرند و منافع سیاسی و اقتصادی خود را تأمین کنند و در پی هر واقعه‌ای هر چند که از جانب عوامل خارجی شکل گرفته‌ باشد ؛ انگشت اتهام خود را به سوی حکومت نشانه گرفته و قصد همراه کردن عده‌ای را با خود دارند.

یکی از این افراد مخالف منافع ملت ایران، رجبعلی مزروعی است. وی، جزء افرادی است که از خارج برای مسائل داخلی ایران در قالب بیانیه، نسخه می‌پیچد! وی طبق دستورالعمل سرویس اطلاعاتی فرانسه با تهیه بیانیه‌ای درخصوص حمله تروریستی کرمان در حال تولید 2 قطبی‌های کاذب درجامعه برای بی اثر جلوه دادن تصمیم نظام برای انتقام از تروریست ها و دولتهای حامی آنها است.رجبعلی مزروعی رئیس انجمن منحله صنفی روزنامه نگاران، از نویسندگان و اعضای شورای سردبیری روزنامه سلام و نماینده اصلاح طلب مجلس ششم است که پس از انتخابات ۸۸ مقابل رای مردم و قانون ایستاد و در فتنه 88 و در سازماندهی به  آشوب‌های خیابانی نقش داشت و در نهایت متواری و در پناه اجانب در بلژیک قرار گرفت. 

دربخشی از بیانیه رجبعلی مزروعی این طور آمده است؛ در پی این واقعه‌ی دردناک ،گمانه‌ها ‌و پرسش‌های متعددی نیز مطرح شده‌است که وظیفه پاسخگویی به آنها برعهده حکومت است: چرا امنیت جان شهروندان‌ تامین نشده‌است در شرایطی که بسیج نیروهای اطلاعاتی و امنیتی برای موضوعاتی از جمله حجاب و انواع فشارها بر منتقدان یا دانشجویان پیوسته امکان‌پذیر به‌نظر می‌رسد؟ چرا به جای ایجاد فضای امن و آرامش، با طرح شعارهای واکنش‌برانگیزی نظیر انتقام و پاسخ سخت، جامعه دائماً باید درگیر تنش و اضطراب بیشتری شود؟ چرا باید ملّت در ابهام و گمانه‌زنی‌های فراوان و پیوسته در معرض این سوال باشد که مقصّر ریشه‌ای این‌گونه فجایع کیست؟ و بسیاری از چراهای دیگر….

سئوالات و چراهایی که در این بیانیه آمده، همان فرمول سناریوی نخ نمای فتنه سال‌های گذشته را خاطرنشان می‌کند که بعد از مدتی صدای تهی بودن طبل مفروضات آنها به گوش رسید و با تعریض به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص "انتقام و پاسخ سخت"، بدنبال جابجاکردن ظالم و مظلوم است.

در جایی دیگر از بیانیه آمده است؛ فاجعه حمله‌ی منجر به قربانی شدن بیش‌ از هشتاد نفر از هموطنانمان در کرمان، بار دیگر ملّت ایران‌ را  درگیر اندوهی بزرگ کرد. ما امضا کنندگان زیر ضمن محکوم کردن این عملیات تروریستی، تسلیت و هم‌دردی خود را با خانواده‌های قربانیان‌ و آسیب‌دیدگان این مصیبت مرگبار، اعلام می‌داریم.

در این بخش از بیانیه مزروعی ضمن ابراز همدردی با قربانیان مظلوم حمله تروریستی کرمان، با جمع آوری امضا، خود و خانواده قربانیان را در یک سو و حکومت و مطالبات بی اساس از آن را در مقابل قرار می‌دهد.

در واقع رجبعلی مزروعی طبق دستورالعمل سرویس های اطلاعاتی غرب با جمع آوری امضاء و انتشار بیانیه درخصوص حادثه تروریستی کرمان بدنبال سفیدشویی اقدامات تروریستی علیه مردم ایران و ایجاد دوگانه های کاذب در اولویت امنیتی مقابله با بی حجابی یا مقابله با گروه‌های تروریستی است.

برخی افراد و همکاران وی در فتنه در داخل نیز که مدت ها است بدنبال تغییر نظام از طریق برگزاری جلسات تغییر قانون اساسی هستند، بعنوان نمایندگان رجبعلی مزروعی در حال جمع آوری امضاء برای این بیانیه هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها