کد خبر: ۵۳۳۳۵۱
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۱۹ دی ۱۴۰۲
مقاومت اسلامی لبنان در پاسخ اولیه به شهادت «وسام حسن طویل» یکی از فرماندهان ارشد این جنبش، مقر فرماندهی ارتش اسرائیل در شهر «صفد» را هدف قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از فارس، رسانه‌های اسرائیلی، ظهر امروز (سه‌شنبه)، از فعال شدن آژیرهای خطر در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

به دنبال انتشار این گزارش، منابع اسرائیلی گزارش دادند صدای ممتد آژیرهای خطر در چند منطقه بخصوص شهر صفد به مدت چند دقیقه در شمال اراضی اشغالی به گوش رسید.

لحظاتی بعد، رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند احتمالا چند پهپاد انتحاری یا موشک به سمت مقر فرماندهی ارتش اسرائیل در شهر صفد شلیک شده است.

به دنبال انتشار این گزارش، برخی رسانه‌های اسرائیلی تصاویری از آتش سوزی در این پایگاه و لاشه پهپادهای انتحاری منتشر کردند.

دقایقی بعد، مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در پاسخ به ترور شهید «صالح العاروری» معاون رئیس دفتر سیاسی حماس و همراهان او و همچنین در پاسخ به شهادت «وسام حسن طویل» مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی را با چند پهپاد انتحاری هدف قرار داده است.

حزب‌الله لبنان روز گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد که شهید وسام حسن طویل ملقب به «حاج جواد» یکی از فرماندهان ارشد این جنبش به شهادت رسیده است.

شهید حاج جواد در حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه «خربه سلم» در جنوب لبنان، ظهر روز گذشته، به شهادت رسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها