کد خبر: ۵۳۳۸۱۲
زمان انتشار: ۰۹:۵۳     ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
لحظه‌به‌لحظه با «طوفان الاقصی» / صدوهشتمین روز؛
وقوع شدیدترین حمله های رژیم صهیونیستی علیه جنوب نوار غزه و افزایش تنش ها میان این رژیم و آمریکا از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.

به گزارش پایگاه خبری 598، با تشدید درگیری نیروهای مقاومت فلسطین با عناصر اشغالگر در خان یونس جنگنده‌ها و توپخانه رژیم صهیونیستی وحشیانه ترین حمله‌های خود را طی ۱۰۷ روز گذشته علیه این منطقه انجام دادند.

وحشیانه ترین حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه خان یونس

شبکه المیادین به نقل از رسانه‌های فلسطینی گزارش داد که جنگنده‌ها و توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز دوشنبه شدیدترین حمله‌های خود را از آغاز جنگ علیه نوار غزه تاکنون در قبال خان یونس واقع در جنوب این منطقه انجام داده‌اند.

بر اساس این گزارش، صدای تیراندازی در بخش‌های شرقی میان استان‌های خان یونس و رفح به گوش می‌رسد و بخش‌های غربی شهر غزه به صورت گسترده بمباران می‌شود.

وحشیانه‌ترین حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه خان‌یونس

رسانه‌های خبری کلیپ‌های ویدئویی را منتشر کردند که نشان می‌دهد یک پهپاد اسرائیلی از نوع کواد کوپتر به سمت شهروندان بی دفاع فلسطینی در منطقه المواصی واقع در غرب خان یونس شلیک می‌کند.

این حمله‌ها تاکنون ۱۲ شهید از جمله سه زن و کودک برجای گذاشته است.جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شدت منطقه النمساوی در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه را زیر آتش قرار دادند.

درگیری سنگین نیروهای مقاومت با اشغالگران در جنوب غزه

همچنین گزارش‌های رسانه‌ای از وقوع درگیری‌های شدید میان نیروهای مقاومت فلسطین و اشغالگران صهیونیست در این منطقه‌ها حکایت دارد.

گردان‌های مقاومت ملی- نیروهای شهید عمر القاسم اعلام کردند که وارد درگیری‌های سنگینی با متجاوزان در غرب خان یونس شده و مانع پیشروی آن‌ها در این منطقه شده‌اند.

سرایا القدس نیز کمی قبل تر تجمع عناصر دشمن در شرق و مرکز خان یونس را با شلیک خمپاره‌های ۶۰ درهم کوبیده بود. این نیروهای فلسطینی یک تانک مرکاوای صهیونیست را با شلیک خمپاره‌های تاندوم در شرق خان یونس منهدم کردند.

در جریان درگیری‌های خان یونس نیز تعدادی از عناصر صهیونیست به هلاکت رسیده و تعدادی نیز زخمی شده‌اند.

المیادین نیز از وقوع درگیری‌های شدید در اطراف بیمارستان ناصر در خان یونس خبر داد.

در همین راستا نیروهای مقاومت اسلامی لبنان نیز عناصر صهیونیست در نزدیکی پادگان زرعیت را هدف قرار دادند. این عناصر صهیونیست در حال تدارک برای حمله به داخل خاک لبنان بودند.

حمله نیروهای مقاومت اسلامی لبنان با استفاده از موشک‌های مناسب صورت گرفت که در میان متجاوزان کشته و یا زخمی نیز برجای گذاشته است.

تیراندازی صهیونیست‌ها به سمت شهروندان فلسطینی در کرانه باختری

عناصر ارتش رژیم صهیونیستی مانند روزهای گذشته بامداد امروز به بخش‌های مختلف کرانه باختری حمله کردند. این نظامیان متجاوز در جریان حمله به منطقه شویکه واقع در شمال طولکرم یک جوان فلسطینی را به ضرب گلوله زخمی کردند.

وحشیانه‌ترین حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه خان‌یونس

خبرنگار الجزیره گزارش داد که عناصر صهیونیست به شهر الظاهریه در جنوب الخلیل حمله کرده و به سمت شهروندان فلسطینی تیراندازی کردند.

نیروهای فلسطینی نیز دست از مقاومت بر نداشته و به سمت ایست بازرسی عناصر صهیونیست در الجلمه واقع در شمال شهر جنین تیراندازی کردند.

منطقه بیتونیا در غرب رام الله و محله کفر سابا در شهر قلقیلیه در شمال کرانه باختری نیز شاهد یورش عناصر متجاوز بودند.

تشدید بحران‌های داخلی در اراضی اشغالی / افزایش تنش میان تل آویو و واشنگتن

از سوی دیگر رسانه‌های عبری زبان به نقل از رسانه‌های آمریکایی از افزایش تنش‌ها میان جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر دادند.

در راستای تشدید بحران‌های داخلی، رسانه‌های عبری زبان گزارش داده‌اند که از زمان حمله هفت اکتبر به بعد هزاران کسب و کار در بخش‌های شمالی مجاور مرز لبنان تعطیل شده‌اند.

همزمان با تشدید تنش‌ها در مرز لبنان و فلسطین اشغالی نیز شهردار حیفا اعلام کرد که ساکنان باید در صورت شروع جنگ با لبنان مواد غذایی به اندازه کافی تهیه کنند و اعلام این موضوع به تشدید نگرانی ساکنان بخش‌های شمالی منجر شده است.

وب سایت عبری زبان والا نیز تأیید کرده است که طرح پناه دادن به ۱۰۰ هزار نفر از ساکنان بخش‌های شمالی و تخلیه آن‌ها در سایه تشدید تنش احتمالی با حزب الله هم اکنون در حال اجرا است و مقامات تل آویو تلاش دارند تا این ۱۰۰ هزار نفر را از بخش‌های مرزی نزدیک به لبنان دور کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها