کد خبر: ۵۳۴۳۶۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۸     ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه مطرح عربستانی نیز به درگیری طارمی و هواداران قطری پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از  "ورزش سه"، پس از سوت پایان بازی دیدار ایران و قطر، درگیری میان مهدی طارمی و هواداران قطری به وجود آمد که حواشی زیادی را در پی داشت. روزنامه الریاضیة عربستان نیز به این موضوع پرداخته و نوشته است:

مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، بلافاصله پس از پایان دیدار روز چهارشنبه در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل قطر، درگیری‌های گسترده‌ای را در ورزشگاه الثمامة ایجاد کرد.

طارمی به محض به صدا درآمدن سوت پایان بازی توسط داور کویتی، به سمت هواداران حاضر در ورزشگاه رفت و با آنها درگیری لفظی کرد که با دخالت بازیکنان تیم ملی قطر، دامنه درگیری‌ها بیشتر شد.

1988381

از جمله بازیکنان قطری که در این درگیری حاضر بودند، می‌توان به عبدالعزیز حاتم و مهدی علی اشاره کرد که در فصل 2018-2019 در تیم الغرافه با این مهاجم ایرانی همبازی بودند.

مهدی طارمی 41 بازی برای تیم قطری الغرافه انجام داد و 20 گل به ثمر رساند و 10 پاس گل داد.

او پس از جدایی از الغرافه به باشگاه ریو آوه پرتغال رفت و در تابستان 2020 به پورتو پیوست و همچنان در این تیم بازی می‌کند.

طارمی در دوره جاری جام ملت‌های آسیا 5 بازی انجام داد و 3 گل به ثمر رساند، اما مقابل قطر در امر گلزنی ناکام بود و نتوانست کشورش را از شکست سه بر دو نجات دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها