کد خبر: ۵۳۴۵۸۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: تلاش کردیم مدت خدمت سربازی را عادلانه تعیین کنیم، بر این اساس مناطق سخت و مرزی نسبت به مناطق عادی تفاوت محسوسی خواهد داشت، هم اکنون از ۱۴ ماه الی ۲۱ ماه مدت سربازی تعیین می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری 598، امیر غلامرضا رحیمی‌پور رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به مباحث مطرح شده در خصوص کاهش مدت سربازی اظهار کرد: ستاد کل نیرو‌های مسلح در خصوص سرمایه انسانی سرباز رویکرد جدیدی دارد، زیرا سربازان از اهمیت ویژه در نیرو‌های مسلح برخوردار هستند.

وی افزود: ستاد کل در سال‌های گذشته موضوع نگهداشت، حقوق و مزایا، فوق‌العاده‌های عملیاتی و بیمه در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: الحمدالله با کمک دولت و مجلس توانسته‌ایم، افزایش حقوق قابل توجهی برای کارکنان وظیفه داشته باشیم، انشالله این فرآیند در سال بعد هم ادامه دارد.

امیر رحیمی‌پور گفت: تلاش کردیم مدت خدمت سربازی را عادلانه تعیین کنیم، بر این اساس مناطق سخت و مرزی نسبت به مناطق عادی تفاوت محسوسی خواهد داشت، هم اکنون از ۱۴ ماه الی ۲۱ ماه مدت سربازی تعیین می‌شود.

وی افزود: موضوع سربازی حرفه که همواره در رسانه‌ها مطرح می‌شود مورد بررسی ستاد کل نیرو‌های مسلح قرار گرفته است، در این خصوص با مجلس نشست‌هایی هم داشته‌ایم، اما این موضوع در حال حاضر در دستور کار قرار ندارد و قرار نیست که اتفاقی رخ دهد.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح بیان کرد: موضوع سربازی با رویکرد جدید که رویکرد تعلیم و تربیت و افزایش مهارت است در دستور کار ستاد کل نیرو‌های مسلح قرار دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها