کد خبر: ۵۳۴۶۲۲
زمان انتشار: ۱۰:۳۲     ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
مدیرعامل پرسپولیس از حل مشکل این تیم طی ۴۸ ساعت آتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری 598، پرسپولیس در شرایطی نیم فصل دوم را استارت زد که نتوانست از بازیکنان جدید خود برابر آلومینیوم اراک سود ببرد. بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه به واسطه شکایت بوژیدار رادوشوویچ باعث شده تا آنها موفق نشوند از چهار خرید جدید خود علیرغم همراهی تیم در اراک سود ببرند.

با این حال اکنون در فاصله کمتر از سه روز تا دیدار با تراکتور تبریز که از اهمیت زیادی برای سرخ‌ها برخوردار است، نگرانی بزرگی برای کادرفنی و هواداران این تیم شکل گرفته و آنها امیدوارند بتوانند از ستاره‌هایی که در پنجره زمستانی خرید کرده‌اند در این بازی استفاده کرده و مجوز بازی‌شان دریافت شود.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس  با اشاره به تلاش شبانه‌روزی این باشگاه برای حل این مانع به خبرنگار  ما گفت: این موضوع را از هفته پیش دنبال کردیم. متاسفانه اقداماتی صورت می‌گیرد که برای خودمان هم عجیب است. با این حال از تمام توان خودمان برای حل این مشکل سود برده‌ایم و رایزنی لازم را در این رابطه داشته‌ایم و قرار است طی فردا این مشکل حل شود.

وی ادامه داد: ما حتی نامه‌ها و مستندات لازم را به فیفا هم ارسال کرده‌ایم و به این موضوع اشاره کردیم که مفاصاحساب مربوط به بوژیدار مشابه روالی است که پیش از این در خصوص برانکو هم دنبال کردیم و حل شده بود.  امید زیادی داریم تا این مشکل طی ۴۸ ساعت آتی حل شود.

درویش درباره مانع بعدی در خصوص مطالبات رضا اسدی نیز گفت: اجازه بدهید مشکل بوژیدار حل شود. قطعا مشکلی در آن قسمت نخواهیم داشت و آن موضوع  حل شدنی است و برای دیدار با تراکتور قادر خواهیم بود با صلاحدید کادرفنی از بازیکنان جدید استفاده کنیم

پرسپولیس در پنجره زمستانی موفق شده عیسی آل کثیر، اوستون اورونوف، عبدالکریم حسن و ابوالفضل بابایی را به خدمت بگیرد و باید دید برای دیدار با تراکتور قادر به استفاده از این نفرات خواهند بود یا خیر.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها