کد خبر: ۵۳۴۶۲۴
زمان انتشار: ۱۰:۳۴     ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
تیم ملی به افشین قطبی پیشنهاد همکاری داد.

به گزارش پایگاه خبری 598، در اتفاقی قابل توجه امیر قلعه‌نویی ضمن تمجید فراوان از افشین قطبی به او پیشنهاد حضور در کادر فنی تیم ملی را داد.

بعد از اینکه مجری برنامه فوتبال برتر به ارتباط با افشین قطبی در جریان تورنمنت جام ملت‌ها اشاره کرد، قلعه‌نویی با تمجید از شخصیت سرمربی سابق پرسپولیس گفت: افشین قطبی واقعا انسان بزرگی است و او را قلبا دوست دارم. اگر ایشان بخواهد و بتواند به ما کمک کند، قطعا استقبال خواهم کرد، چون او را قلبا دوست دارم. درست است که از ایران دور بوده ولی یک ایرانی واقعی است. از تلویزیون او را دعوت می‌کنم که بیاید. 

او همچنین روی این نکته تاکید کرد که به حبیب کاشانی گفته بوده قطبی بهترین گزینه برای هدایت تیم امید ایران است: یک روزی آقای کاشانی که از مدیران خوب است، با من تماس گرفت و در تماس تصویری سه نفره‌ای که آقای نبی هم حضور داشت پرسید نظرت برای حضور افشین قطبی در تیم ملی امید چطور است که من گفتم درنگ نکنید. اگر ایشان دوست دارد به ایران بیاید، از ایشان دعوت می‌کنم و پذیرای او هستم. 

گفتنی است افشین قطبی که در مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 و جام ملت‌های آسیا در سال 2011 سرمربی تیم ملی ایران بوده با حضور نسبتا طولانی و تجربه کاری در کشورهای کره جنوبی، چین، ژاپن و تایلند شناخت بسیار خوبی از فوتبال قاره آسیا دارد و چنانچه پیشنهاد قلعه‌نویی را بپذیرد جذاب خواهد بود. 

به نظر می‌رسد برخی انتقادهای کارشناسان و مربیان فوتبال ایران به خاطر استفاده نکردن از دستیاران باتجربه، قلعه‌نویی را بر آن داشته تا تغییراتی در کادر همکاران خود ایجاد کند و پیشنهاد به افشین قطبی نیز ظاهرا در همین راستاست هر چند سرمربی تیم ملی از همکاران خود در کادر فعلی نیز دفاع کرد و تاکید داشت دوست دارد با مربیان جوان کار کند تا در چرخه ساخت مربی نیز به فوتبال ایران کمک کند.  

قطبی که تجربه گران‌قدری هم در فوتبال آمریکا دارد در حال حاضر سرمربی تیم ونکوور کاناداست و باید دید شغل فعلی‌اش را برای حضور پررنگ تیم ملی در جام جهانی‌ای که در دو تا از کشورهای میزبانش کار کرده رها خواهد کرد یا خیر.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها