کد خبر: ۵۳۵۰۰۷
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
لحظه‌به‌لحظه با «طوفان الاقصی» / صدوپنجاه‌وششمین روز؛
تداوم حمله‌های زمینی و هوایی علیه نوار غزه و تکرار مجدد جنایت تیرباران فلسطینی‌ها در صفوف انتظار دریافت کمک‌های بشردوستانه از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از مهر: علاوه بر این که حمله‌های هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی علیه بخش‌های مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد جنایت اشغالگران صهیونیست در تیراندازی به سمت فلسطینی‌های بی گناه که منتظر دریافت کمک‌های بشردوستانه هستند نیز تکرار می‌شود.

بمباران خانه‌های مسکونی و حمله‌های توپخانه ای علیه نوار غزه

خبرنگار شبکه الجزیره گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی بخش‌های شرقی منطقه الفخاری را واقع در جنوب خان یونس هدف حمله‌های خود قرار داد.

رسانه‌های عربی ساعتی قبل خبر دادند که حمله‌های توپخانه ای رژیم صهیونیستی علیه شهر حمد واقع در خان یونس همچنان ادامه دارد.

در همین راستا گزارش شده است که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه منطقه‌های مسکونی را واقع در جنوب شهر خان یونس بمباران کردند.

رسانه‌های فلسطینی تاکید کردند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با ایجاد کمربندهای آتش در منطقه‌های مرکزی و جنوبی غزه به بمباران شدید بخش‌های غیرنظامی ادامه می‌دهند.

پیشتر وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه در گزارشی اعلام کرد که در جریان بمباران اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه توسط اشغالگران ۱۳ فلسطینی شهید شدند.

همچنین بمباران بخش‌های نزدیک به این بازار باعث ایجاد آتش سوزی در مرکز نوار غزه شده است.

صهیونیست‌ها از زمین و هوا غزه را می‌کوبند

علاوه بر این، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مرکز بیت لاهیا را واقع در شمال نوار غزه هدف قرار دادند. بمباران خانه‌های مسکونی در شمال نوار غزه چندین شهید و زخمی برجای گذاشته است.

صفوف انتظار فلسطینی‌ها در نوار غزه بازهم تیرباران شد

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در میان سکوت محافل بین المللی به جنایات خود علیه غیرنظامیان فلسطینی و ساکنان مظلوم نوار غزه ادامه می‌دهد.

در همین خصوص سخنگوی دفاع شهری در نوار غزه اعلام کرد که نظامیان صهیونیست بار دیگر به سمت فلسطینی‌ها که منتظر دریافت کمک‌های بشردوستانه در این باریکه بودند تیراندازی کردند.

وی همچنین تصریح کرد که در جریان این تیراندازی وحشیانه نظامیان صهیونیست نزدیک میدان الکویت واقع در نوار غزه تعدادی از فلسطینی‌های بی گناه به شهادت رسیدند.

حمله نظامیان صهیونیست به شهرهای مختلف کرانه باختری

این در حالی است که همزمان با تداوم حمله‌های زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه یورش‌های نظامیان صهیونیست علیه شهرهای مختلف کرانه باختری نیز ادامه دارد.

خبرنگار شبکه الجزیره تاکید کرد که نظامیان صهیونیست بامداد امروز به شهر رام الله واقع در کرانه باختری حمله کرده و یک ساختمان مسکونی را در محله المصایف تحت محاصره خود درآوردند.

نظامیان صهیونیست به منطقه‌های جبل العرمه واقع در جنوب نابلس و بیرزیت واقع در شمال غرب رام الله حمله کردند.

شهر بیت لحم نیز شاهد یورش بامداد این اشغالگران و بازداشت بی دلیل تعدادی از شهروندان فلسطینی بود.

صهیونیست‌ها از زمین و هوا غزه را می‌کوبند

عملیات نیروهای مقاومت در «نورشمس» علیه نظامیان صهیونیست

نیروهای مقاومت فلسطین مستقر در کرانه باختری بار دیگر در برابر تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی علیه این منطقه به پا خواسته و عناصر اشغالگر را هدف قرار دادند.

در همین خصوص گردان طولکرم وابسته به سرایا القدس اعلام کرد که نیروهای مقاومت عناصر متجاوز را در ورودی اردوگاه نورشمس با استفاده از بمب‌های قدرتمند هدف قرار دادند.

در جریان این عملیات نیروهای فلسطینی یک بولدوزر نظامی رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفته و منهدم شد.

شبکه فلسطین الیوم نیز گزارش داد که درگیری‌هایی میان نیروهای مقاومت و اشغالگران در منطقه سیله الظهر واقع در جنوب جنین رخ داده است.

اذعان صهیونیست‌ها به گسترش اختلافات میان تل آویو و واشنگتن

از سوی دیگر رسانه‌های عبری زبان از گسترش اختلافات و بحران میان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا در بحبوحه جنگ علیه نوار غزه خبر دادند.

شبکه المیادین به نقل از کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که بحران میان نتانیاهو و دولت آمریکا در حال گسترش است.

این شبکه صهیونیستی اذعان کرد که این مساله ممکن است بر روی کمک‌های نظامی واشنگتن به تل آویو تأثیر منفی بگذارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها