کد خبر: ۵۳۵۵۴۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۲     ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران:
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: در سه عملیات تروریستی که به صورت همزمان در سپاه شهرستانی چابهار، راسک، دریابانی و کلانتری ۱۱چابهار انجام شد،۱۵ تروریست تاکنون به هلاکت رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری 598، سردار محمد پاکپور در خصوص آخرین وضعیت عملیات تروریستی در جنوب سیستان و بلوچستان، افزود: از نیمه شب گذشته، که عملیات تروریست‌ها در سپاه شهرستانی چابهار و راسک و دریابانی و کلانتری ۱۱ چابهار شروع شد و بلافاصله، اقدامات اساسی توسط نیروهای نیروی زمینی و فراجا در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: آنچه مهم است، اینکه چند نقطه به صورت هماهنگ عملیات تروریستی در آنها انجام شد و عناصر تروریست شرکت کننده تماماً به صورت انقماسی بودند درگیری در راسک یک ساعت پیش تمام شد و تاکنون پنج تروریست به هلاکت رسیدند، هم اکنون پاکسازی ادامه دارد، شاید آمار به هلاکت رسیدن تروریست‌ها افزایش یابد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران اظهار کرد: در چابهار نیز دو منطقه سپاه دریابانی و کلانتری ۱۱ مورد هدف گروهک‌های تروریستی بودند که تروریست‌ها با ورود به ساختمان فنی حرفه‌ای روبروی مقر سپاه و اجبار خدمه برای ورود اقدام کرده نیت آنها این بود که اول نگهبان‌ها را مورد هدف قرار دهند هفت نفر تروریست در این عملیات شرکت داشتند که پنج نفر داخل ساختمان کشته و جلیقه‌های انتحاری‌شان منفجر شد.

وی اضافه کرد: در دریابانی و کلانتری ۱۱ چابهار نیز یک ساختمان مشرف بود که آخر شب از طریق مغازه‌های طبقه همکف تروریست‌ها وارد ساختمان چهار طبقه شده، سه نفر داخل دریابانی رفتند و کشته شدند، هر سه دارای جلیقه انتحاری بودند.

پاکپور گفت: در حال حاضر یکی از مشکلاتی که داشتیم گروگان‌ها بودند که با ورود نیروها رها یافتند، واحدهای ویژه در حال پاکسازی منطقه هستند.

وی ادامه داد: در این سه عملیات تروریستی که به صورت همزمان انجام شد، ۱۵ نفر از تروریست‌ها کشته شدند که احتمال افزایش آنها به ۱۸ نفر وجود دارد، پنج نفر از نیروهای حافظان امنیت هم شهید شدند که سه نفر از آنها از نیروهای فراجا و دو نفر نیروهای سپاه پاسداران بودند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت هم اکنون اوضاع امنیتی در چابهار و راسک به صورت عادی تداوم دارد و مشکلی وجود ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها