کد خبر: ۵۳۵۶۲۴
زمان انتشار: ۱۶:۳۰     ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
وزارت بهداشت فلسطین ظهر امروز یکشنبه از افزایش شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۳۳ هزار و ۱۷۵ نفر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری 598، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر به ۳۳ هزار و ۱۷۵ نفر و شمار زخمی ها به ۷۵ هزار و ۸۸۶ نفر رسید.

براساس اعلام این وزارتخانه، ارتش رژیم صهیونیستی در چهار مورد جنایت در طول ۲۴ ساعت گذشته در نوار غزه، ۳۸ فلسطینی را شهید و ۷۱ نفر دیگر را زخمی کرد.

صبح امروز جنگنده‌ها، واحدهای توپخانه‌ و قایق‌های ارتش رژیم صهیونیستی تمام مناطق خان‌یونس در جنوب نوار غزه را بمباران و گلوله باران کردند.

در منطقه الامل در شهر خان یونس نیز درگیری‌های شدیدی میان مبارزان فلسطینی و نیروهای اشغالگر رخ داد و رژیم صهیونیستی حملات هوایی پی در پی به این منطقه داشت.

نیروهای اشغالگر اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی در منطقه المواصی در جنوب نوار غزه را هم هدف قرار دادند.

برخی منابع خبری گزارش دادند که پیکر برخی شهدا در خان یونس از چند روز پیش همچنان بر روی زمین مانده و اشغالگران صهیونیست اجازه رسیدن نیروهای امدادی به آن‌ها را نمی‌دهند.

در همین حال، در بمباران شهرک الزهرا واقع در شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه چهار فلسطینی شهید و یک نفر دیگر به شدت مجروح شدند.

 
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها