کد خبر: ۵۳۵۸۴۸
زمان انتشار: ۰۸:۱۸     ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به ددمنشی ها و تجاوز و حمله رژیم منحوس صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت سرداران غیور کشورمان، دستاوردهای عظیم، سیاسی و امنیتی بهمراه داشته است.

به گزارش پایگاه خبری 598، عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به ددمنشی ها و تجاوز و حمله رژیم منحوس صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت سرداران غیور کشورمان، دستاوردهای عظیم، سیاسی و امنیتی بهمراه داشته است که در ادامه اجمالا به برخی از آنها اشاره می شود:

۱- تحقیر شدن آمریکا بعد از سکوت در برابر تهدید و اخطار جدی و وعده برخورد سخت از طرف ایران در صورت حمایت از رژیم صهیونیستی در پاسخ نظامی.

۲- ایجاد حس بی اعتمادی در کشورهای عرب حوزه خلیج فارس بعد از مشاهده ناتوانی آمریکا در حمایت و دفاع از فرزند ناخلفش یعنی اسرائیل در عرصه عمل.

۳- ردیابی دقیق و نقطه‌ای مکان‌های استقرار سامانه‌های دفاعی و پدافندی آمریکا در منطقه که تا قبل از این مخفی بود.

۴- افزایش سطح آگاهی از نقاط قوت و ضعف سامانه‌های پدافندی آمریکا و شناخت کامل از توان رزمی و رهگیری همزمان این سامانه‌ها که تا قبل از این مشخص نبود.

۵- شناخت دقیق از وضعیت نظامی و دفاعی رژیم صهیونیستی به عنوان یک کشور تهدید کننده.

۶- وادار شدن بعضی کشورها به اعلام مواضع صریح در قبال مسئله فلسطین و رژیم صهیونیستی و ایران در حین و بعد از این حمله و شناخت دوستان وفادار و معرفی چهره مجهول بعضی منافقین خیانتکار به جهان اسلام.

۷- مشخص شدن عیار واقعی توانمندی موشکی ایران و کارآمدی موشکهای ایرانی به دنیا که بعد از این نظر مشتریان زیادی را به طور مخفیانه به خودش جلب خواهد کرد.

۸- خارج شدن واژه "همه گزینه‌ها روی میز قرار دارد" از ادبیات سیاسی دشمنان ایران بعد از این حمله نظامی.

۹- معرفی ایران به عنوان یک کشور مبنا دار و آماده مواجه در عمل برای دفاع از مظلومان جهان بر اساس تعالیم اسلام و قرآن بدون توجه به دوقطبی شیعه و سنی.

۱۰- معرفی شدن ایران به عنوان یکی از قطب‌های قدرت جهانی از مرحله گمانه زنی و روی کاغذ به مرحله عملیاتی و میدانی و تحمیل و فهماندن این حقیقت به همه دنیا.

۱۱- اثبات دستیابی به موفقیت بیشتر از طریق نمایش‌ هارمونیک و هم ساز از رفت و برگشت‌های هماهنگ بین مردان عرصه دیپلماسی و عرصه میدان در قبل، حین و بعد از این عملیات! و ... .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها