کد خبر: ۵۳۶۵۸۱
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
مقاومت لبنان بامداد امروز دوشنبه با انتشار یک ویدئو، صحنه‌های موشک‌باران سنگین شهرک اشغالی کریات شمونا در شمال فلسطین اشغالی را به نمایش گذاشت.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری 598، حزب‌الله لبنان با انتشار یک ویدئو، صحنه‌هایی از موشک‌باران سنگین روز گذشته شهرک اشغالی کریات شمونا در شمال فلسطین اشغالی با موشک‌های کاتیوشا و فلق را به نمایش گذاشت و بار دیگر به اشغالگران توانمندی خود در پاسخ به جنایات ارتکابی آنها علیه لبنان را گوشزد کرد. عملیات موشک‌باران این شهرک صهیونیست‌نشین ساعتی پس از حمله رژیم صهیونیستی به یک منطقه مسکونی در میس الجبل لبنان و شهادت چهار نفر از اعضای یک خانواده صورت گرفت و به اذعان رسانه‌های صهیونیستی، حمله روز گذشته به کریات شمونا موجب قطعی گسترده برق در این شهرک اشغالی شد.
 
 
کریات شمونا در شمال فلسطین اشغالی بزرگترین تجمع مسکونی اشغالگران است که در پی حملات موشکی مستمر مقاومت لبنان در پاسخ به نسل‌کشی در غزه و تجاوز اشغالگران به حریم هوایی و زمینی لبنان به شهر ارواح تبدیل شده است و بسیاری از ساکنان آن از هراس موشک‌های حزب‌الله از آن گریخته‌اند و حاضر به بازگشت به آن نیستند.
در ادامه حمایتهای حزب الله از مردم غزه و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی، منابع خبری عصر دیروز همچنین گزارش دادند که حزب الله با ده‌ها موشک، شهرکهای اسرائیلی واقع در منطقه «اصبع الجلیل» (شمال فلسطین اشغالی) و پایگاههای نظامی رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی سوریه را هدف قرار داد. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی دانیل هگاری نیز اذعان کرد که 65 موشک از جنوب لبنان به سمت شهرکهای اسرائیلی شلیک شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها