کد خبر: ۵۳۷۲۳۴
زمان انتشار: ۲۱:۱۷     ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
وقیح‌تر از گذشته!
زینب موسوی در کلیپی که در آن محمد مخبر را مورد تمسخر قرار داده است، آیت‌الله رییسی را کسی توصیف کرده است که در مقام ریاست جمهوری، دولت را به حال خود رها کرده و در حالت «اتو ترمال» قرار داده بود.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری ۵۹۸: زینب موسوی معروف به «امپراطور کوزوکو» در کلیپی به تازگی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است، به آیت‌الله رییسی پس از شهادتش نیز توهین کرد.

وی در کلیپی که در آن محمد مخبر را مورد تمسخر قرار داده است، آیت‌الله رییسی کسی توصیف کرده است که در مقام ریاست جمهوری، دولت را به حال خود رها کرده و در حالت «اتو ترمال» قرار داده بود.

کوزوکو همچنین در کلیپی جداگانه و در حالی که هنوز چند روزی از شهادت آیت‌الله رییسی نگذشته، گفته است که از «شوخی با رییس‌جمهور» پشیمان نیست و اگر به گذشته برگردد این رویه را تکرار می‌کند.

وی در سال‌های اخیر با فحاشی و شوخی‌های مستهجن توانسته است در فضای مجازی خود را مطرح کند و کارنامه ننگین و سیاه خود، سابقه تسمخر مذهب و شعایر دینی، توهین به مقامات رسمی کشور و حتی مادر رییس‌جمهور را نیز دارا است.

این توهین‌های دنباله‌دار در حالی است که آیت‌الله رییسی، منتخب مردم ایران بوده و در حال حاضر نیز اقشار مختلف مردم کشورمان، همچنان در بهت و حیرت شهادت ناگهانی ایشان بوده و عزادار این ضایعه بزرگ و جبران ناشدنی هستند.

به همین خاطر عدم برخورد بازدارنده و جدی با کوزوکو این شائبه جدی را ایجاد می‌کند که آیا این فرد «مصونیت از مجازات» دارد و اگر پاسخ منتفی است، پس چه عاملی باعث شده است که این فرد هتاک، وقیح‌تر از گذشته به توهین‌های خود ادامه دهد؟!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها