کد خبر: ۵۴۳۳۱
زمان انتشار: ۰۲:۵۹     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
مادر شهید روشن در همایش موسسه امام خمینی(ره):
مادر شهید احمدی روشن سرکار خانم صدیقه سالاری با اشاره به سوابق علمی مصطفی اظهار داشت: مصطفی معتقد بود ، زمانی که جبهه جنگ سخت با دشمنان وجود ندارد، باید وارد جبهه علمی شد و تلاش کرد و از همین رو در سال 83 به سايت نطنز وارد شد. من و پدر ايشان با وجود احساس خطراتی که برای ایشان می کردیم، و وی نیز جهادگونه تلاش کرد و خداوند با شهادت مزد جهاد او را داد.
به گزارش پایگاه 598، همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت صدیقه طاهره (س) و روز بزرگداشت مقام زن همایشی از سوی موسسه اموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار گردید.

در این همایش که با سخنرانی علامه مصباح یزدی همراه بود از مادر شهید احمدی روشن با اهدای لوحی تجلیل به عمل آمد.

مادر شهید احمدی روشن طی سخنانی در این مراسم درخصوص رمز موفقیت فرزند شهدیش اظهار داشت:  باید مطیع و موافق نظر رهبری باشیم.



مادر شهید احمدی روشن در این مراسم با بیان اینکه مصطفي دومين فرزند من بود، اظهار داشت: وی به محض اینکه به سن تكليف رسيد، امام خامنه اي را به عنوان مرجع تقلید خود انتخاب کرد.

سرکار خانم صدیقه سالاری با اشاره به سوابق علمی مصطفی اظهار داشت: مصطفی معتقد بود ، زمانی که جبهه جنگ سخت با دشمنان وجود ندارد، باید وارد جبهه علمی شد و تلاش کرد و از همین رو در سال 83 به سايت نطنز وارد شد.

مادر شهید احمدی روشن خاطر نشان کرد: من و پدر ايشان با وجود احساس خطراتی که برای ایشان می کردیم، و وی نیز جهادگونه تلاش کرد و خداوند با شهادت مزد جهاد او را داد.

وی مصطفي را مطيع رهبری دانست و خاطر نشان کرد: فرزندم در همه كارها اول خدا را در نظر گرفته و بعد از رضای خدا هدفی جز سربلندي و توفيق نظام اسلامی نداشت.

وی درپایان خاطر نشان کرد: ما بايد سعي كنيم موافق و مطيع نظر رهبر باشيم و راهي كه خلاف نظر رهبر باشد ، نپیمائیم، چرا که اطاعت از نظر رهبري، تداوم راه شهداست.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها