
به گزارش پایگاه خبری 598، در حالی که ماراتن کیش با پوششهای نامتعارف محل نقد اجتماعی شده، برخی کانالها با بودجه عمومی به تولید محتوای پرزرقوبرق تلاش میکنند با سفیدشویی و پولپاشی از بودجه مردم واقعیت را بزک کنند.
نکته بحثبرانگیز، پشتوانه مالی این رویداد است؛ بانکهایی که بودجهشان از اموال عمومی و صندوقهای بازنشستگی تأمین میشود، هزینههای این برنامه و تبلیغاتش را پرداختهاند. موضوع فقط اسپانسر شدن نیست، سؤال اصلی این است: چرا باید بیتالمال خرج یک رویداد پرحاشیه و بزک رسانهای آن شود؟
بودجهای که باید صرف خدمات، رفاه و توسعه شود، برای آرایش خطا هزینه شده است؛ اقدامی که هم با وظایف قانونی مدیران در تضاد است و هم فرهنگ را به سمت سطحیسازی و بیمعنایی میبرد.